2013年9月2日星期一

叉燒炒麵 + 西蘭花 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 2-SEP-2013 )


( 2-SEP-2013  MON )

又星期一喇   個人仲係呆呆滯滯   無咩精神咁添 ~

早餐食奶油豬仔包   個包好似無烘過咁   唔係咁好食 ~



菇場無嘢做   吽下吽下   真係斟水都慢幾拍咁呢 ~

今日有 lunch box   食完又上網咁啦   因為想瞓又瞓唔到呀 ~

放工即走   估唔到落大雨呀   真係邪   因為今朝仲同里奧大人講話唔想帶把縮骨遮   不過我睇天氣報告話間中有驟雨   所以都帶啦   真係好在有帶咋   狀態已經唔係咁好   再淋一淋   攝一攝就煩喇 ~

去到街市就停雨   買完餸又落大雨呀   駛唔駛咁呀   哈 ~

番到屋企即浸菜同開機洗衫   抖咗陣就煮飯喇   里奧大人差唔多 8 點先放工   所以我自己食先 lu ~  

是日懶餐 -
叉燒炒麵 + 西蘭花 + 芫茜皮蛋魚片湯

叉燒炒麵
- 買咗 2 個全蛋麵餅 ( $9 )   今次唔用韭菜炒喇   里奧大人唔太鍾意   之後去太興買 $23 叉燒   size 得我半隻手掌咋   見佢放落磅時真係嚇呆架   細嚿到呢   好在我唔鍾意食叉燒咋   唔係真係一個人都唔夠食囉 ~

西蘭花 - $10/2 個   原來一次煮 2 個都幾多   但硬係覺得 1 個又好似好小咁喎 ~ 


芫茜皮蛋魚片湯 - 熱氣呀   所以滾呢個湯喇 ~

搞掂哂都 9 點半   之後即沖涼再熨衫   差唔多 10 點幾先食生果   呢期 d 車厘子真係好甜又好平   所以媽咪見到實買比我食呢 ~

沒有留言:

發佈留言