2013年9月26日星期四

魚香茄子 + 蝦味蛋炒飯 ( 26-SEP-2013 )



( 26-SEP-2013  THU )

攰呀   但都係同平時一樣 7 點 25 分起身   其實可以瞓到 8 點   不過醒咗再瞓反而係有壓力   因為始終要番工嘛 ~

今朝涼涼地咁呀   實在太好   如果日日係秋天就好 lu ~

早餐食奶油多   我叫咗奶醬多架   好在後尾醒一醒   即刻話係奶油多咋   我覺得奶醬好漏呢 ~


番到菇場第一件事係比人情比 8 卦   佢哦咗一聲   可能佢好愕然   之後我洗埋杯就開 skype   同佢講頭先封利是係人情   佢話點解又比番嘅   咁我咪話囉   我 d 朋友話既然你咁勇開口問人 "攞番" 人情   咁我都比啦   之後佢仲好意思話好怪咩    咁我話你成日口口聲聲話結婚擺酒係想人替你開心  但妳又開口問番我攞番人情   佢話我 d 朋友唔了解佢喎   話擺酒唔係賺人情   我費事再串佢咋   唔係為人情做咩問我攞番人情先   終於睇清楚呢個人   以後我一定唔會再主動約佢食早餐同 lunch   呢個人令我太失望喇   我依家都無再主動同佢打招呼   佢望到我   我笑一下咁囉   其實我勁想唔笑架  哈 ~

最搞笑幾個朋友都不約而同同我講   唔駛再請佢食飯   咁梗係啦   如果佢夠膽講   我真係毫不客氣串爆佢架   講難聽嘅說話幾咁易呀   唔好迫我 ~

今日食完 lunch box 就去銀行入票就周圍行   買咗件外套比媽咪   之後糟糟打黎傾計   傾咗半個鐘   原來已經 1 點 50 分   嚇得我急急番菇場喇 ~                 

放工唔駛買餸   所以去行下商場先番屋企   勁爽呀 ~

6 點半開始預備   之後糟糟又打黎   又傾咗半個鐘   傾完即煮飯喇 ~

7 點半搞掂   不過好餓   所以食印尼撈麵   因為今晚嘅炒飯只係夠里奧大人同 lunch box 嘛   點知里奧大人打黎話放工   咁我等多陣先煮餸啦   咁可以一齊食嘛 ~ 


是日晚餐 - 魚香茄子 + 蝦味蛋炒飯 

魚香茄子 - 今次買 3 條茄子   真係食得好滿足喇   其實勁想學人走油   顏色靚好多嘛   不過實在要用好多油   唔捨得呀   哈 ~  

蝦味蛋炒飯 - 里奧大人話今次 d 炒飯好味呀   口感又掂   我都覺呀   因為平時炒飯係一 pat pat 咁嘛   同埋今次我落咗多油   又加咗蛋   可能香 d 啩 ~

洗埋碗   抖多陣就去徑步喇   里奧大人做公司嘢   所以我自己徑   9 點 20 分徑到 9 點 40 分   都唔錯啦   對於我呢 d 懶人黎講   哈 ~

勁感恩呀   因為徑完行番屋企開始落雨呀 ~

沖完涼就睇報紙   之後又打機   不過今晚打到 11 點半就瞓 lu ~   

2 則留言:

  1. 笠笠..我來啦!
    8卦真係超cheap到爆~依d人真係日久見人心
    之前成日問你攞零食都算啦~知佢勁cheap
    依鑊真係..比我都唔會再同佢fd
    反正又唔係無左佢唔得..係咪先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠笠..welcome back 33 ~
      真係日久見人心 呢個咁嘅 8 卦真係 cheap 爆 ~
      雖然我知佢係咩人 但估唔到佢咁面皮厚問人攞番人情囉 ~
      我依家唔會主動同佢 skype 架 佢同我講嘢 我都一問一答 真係超唔想同佢講嘢囉 ~
      日日見就唔想做到咁絕咋 唔係真係唔鬼理佢添呀 ~

      刪除