2013年9月18日星期三

燒排骨 + 蠔油燜節瓜 + 粟米蛋花湯 ( 18-SEP-2013 )


( 18-SEP-2013  THU )

話咁快又到中秋   之後又聖誕   眨下眼又過咗一年   時間過得真係快呢 ~

早餐食腿蛋治烘底   咁就可以一路睇報紙一路食喇   家姐話好想好似我咁   有咁多時間食早餐   大佬   我早半個鐘頭起身架   真係唔鍾意趕頭趕命囉   同埋最主要係我爭取時間見里奧大人咋   唔係會瞓到 8 點先起身   爽幾多呀   哈 ~


菇場忙咗陣就 hea 過   唔錯唔錯 ~

今日有 lunch box   食完就去超市買嘢   番到菇場啱啱好開工 ~

又係忙咗陣呀   之後 hea 到 4 點又忙過   差唔多 5 點搞掂   真係等放工喇 ~

今晚唔駛買餸   d 時間好用好多呢 ~   

里奧大人 8 點放工   不過我自己食先啦   我想多 d 時間消化呀   同埋想快 d 食快 d 洗哂 d 嘢呀 ~ 

是日晚餐 - 燒排骨 + 蠔油燜節瓜 + 粟米蛋花湯

燒排骨 - 里奧大人都好鍾意食燒排骨架   所以試下整囉   買咗 $65 排骨   我覺得好貴呀   今次醃咗一晚   醃得唔夠入味   下次醃兩晚先   同埋 d 肉唔得 juicy   同埋我見塊皮已經好燶   所以唔敢再焗   驚 d 肉會更加鞋   哎丫   最衰自己懶無搵食譜   唔係應該會好 d   下次再焗   我要焗到好食為止 ~        

蠔油燜節瓜 - $8 一份   仲要係細細條咋   依家節瓜又貴番   我見到有 $10 斤同 $16 斤呀   不過 $10 斤就同我買一份份果 d 差唔多 size   咁我多數買一份份果 d   要慳家呀   今晚又掛住打機   咁我煮嘅時候都好多水家嘛   之後再開蓋睇   無哂水喇   再遲 1 分鐘應該燶埋添呀   下次都係教定鬧鐘好 d ~

粟米蛋花湯 - 節瓜太小喇   所以滾粟米湯   多 d 蔬菜嘛 ~

今晚里奧大人都唔做公司嘢   佢睇報紙   我睇方太   最搞笑係方太煎雞肶有 d 燶   佢就話深色   但就唔會講個燶字   所以里奧大人話叫我學嘢喎   頭先 d 燒排骨係深色   唔係燶喎   衰 ~  

2 則留言:

  1. 慳家二之~ 又嚟午安喇..我click佐"通知我" 咁唔知係咪你回覆我就會見到呢....但你點set呢個架? 你睇唔睇到我有呢個function呀?
    如果早到起身冇咁趕真係好啲架...可惜我較唔番早啲呢 有時見有時間又同糖妹玩下 so嘆早餐一定冇我份
    係喇..買排骨好貴 嗰次整鎮江骨 買幾嚿已經$5,60 又要炆得耐喎 好似貴過出去食咁 我諗燒排骨係咪要用低少少溫焗耐少少先淋呀? 唔係焗燶都未熟
    成日掛住打機 去徑下步喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 老三木 二之個名唔好聽呀 嘩哈哈哈哈 ~
      我跟妳 set "通知我" function 先 其實我無細心研究呀 ~
      同埋我無 check gmail 架 哈 ~
      我以前住大埔都係 7 點幾起身 所以都無咩問題嘅 ~
      係啦 如果屋企有寵物 真係情願陪佢耐 d 架 ~
      燒排骨都好 d 起碼燶咗唔會痴底 同埋唔駛睇火 燜鎮江骨就麻煩 d 所以覺得妳好有心機呢 ~
      高溫都差唔多 1 個鐘 低溫可能要 2 個鐘 @.@
      係喎 完全真係唔記得徑步呢回事 嘩哈哈哈 今日好天 食完飯去徑先 聽哂妳話喇 砵砵 ~

      刪除