2013年9月19日星期四

中秋做節 @ 媽咪屋企 ( 19-SEP-2013 )

腐乳炒唐生菜 - 我想食唐生菜好耐喇   估唔到媽咪又整咗   太開心喇 

白灼蝦 - 今次 d 蝦好彈牙



咖哩雞

冬菇髮菜蠔豉燜排骨 - 呢個餸有 2 碟   但我地食咗好小咋   可能熱呀   同埋夏天真係唔想食燜餸   咁咖哩雞又肉   再食埋呢個餸就好似好滯咁   所以家姐唯有迫住拎番屋企慢慢食囉

紅蘿蔔雪耳栗子瘦肉湯

青提子 - 好爽脆

 林柿

月黑風高

八月十五嘅月亮真係好圓呀

( 19-SEP-2013  THU )

今朝真係開心啦   因為應該有得放早   同埋聽日中秋節假期   如果星期 OFF 就連放 3 日天   請多 2 日假就變連放 5 日   可以去過小旅行都唔錯呢 ~

早餐又食雪菜肉絲炒蛋米   因為加咗辣椒油好好味呢 ~


菇場唔忙喇   個個都 holiday mood 啦 ~

Lunch Time 又未餓   所以慢慢食個 lunch box   食到 1 點 15 分   食完洗埋   抖陣又開工 lu ~

今日放 4 點   家姐又係   但里奧大人就放 5 點半   咁我放工喺屋企附近剪髮   差唔多剪咗 1 個鐘   咁剪完就番屋企放低 d 嘢就去媽咪屋企喇   丫   個個堆埋哂同一個時間走   所以勁塞車呢 ~

去到媽咪屋企都 6 點幾喇   家姐同姐夫就 6 點 45 分到   里奧大人就差唔多 7 點到   坐多陣就開飯 lu ~

姐夫見到家姐碗巨湯   就同家姐講飲咁大碗   一陣食唔落飯   我同家姐話次次都係咁啦   大驚小怪   哈 ~

食完飯又食生果   傾下計又差唔多 9 點   各自歸家 lu ~

今晚要拎牛仔骨 + 雞肶 + 雞扒 + 生果   好在里奧大人幫手拎   我又唔駛拎湯   真係好小可以咁輕輕鬆鬆番屋企呢   哈 ~

番到屋企即沖涼   再開機洗衫   之後就 hea 喇   睇下電視   雖然聽日要番工   但都成 12 點先瞓   無計啦   holiday mood 太勁喇   唔太眼瞓 ~    

2 則留言:

  1. 唐生之 唔係話你生滋呀 哈~ 今日食乜呀 我帶佐嘢食..噚日煮佐意粉不過冇帶呀 唔想個袋咁重
    why 20號要番工 係咪打錯date呀
    我地中秋放3點 直頭冇心機做嘢喇 開頭佢迫我地扣假放全日架..幾衰呀 成日想扣人地啲假 全公司都唔肯佢先肯放過我地咋
    你影到月光咁勁呀 我用電話影影到好似燈柱啲光咁...haha 自從用電話影相之後都好少帶相機出街喇
    我覺得屋企炒椒絲腐乳生菜好難炒到大排檔咁 唔知係咪唔夠鑊氣..成日出晒水咁 炆餸真係幾漏架 所以我都like冬天先食..又啱送飯

    回覆刪除
    回覆
    1. 衰 妳仲唔係笑我生滋 ?! 叫我白灼之唔得嘅 --.--
      我帶咗飯呀 其實帶飯真係好鬼重 玻璃盒重過膠盒好多 妳覺唔覺呀 ?!
      妳地好啦 中秋放 3 點 不如放 2 點啦 哈哈 ~
      迫人扣假真係好賤喎 放比人但又扣人假 仲要全日 知唔知自己講咩呀佢 離譜 中秋佳節都比人咒呀 ~
      我用相機影月光咋 手機真係影唔到 上次我用手機影過啦 真係同燈柱一樣架 嘩哈哈哈 ~
      係呀 屋企炒椒絲廚乳生菜真係無咩鑊氣 大排檔 d 火咁勁 同屋企真係無得比 ~
      我又係唔鍾意 d 生菜出哂水 所以我多數淥呀 哈 ~
      大熱天時食燜餸真係幾漏 我又無送飯呢 咁樣好似仲漏咁 ~

      刪除