2013年9月9日星期一

別府 @ 九龍灣 ( 9-SEP-2013 )



( 9-SEP-2013  MON )

今日係我同里奧大人結婚 13 週年   眨下眼就 13 年   時間過得真快呢 ~

其實我都仲係溫溫燉燉   都無咩 mood 去邊度慶祝   不過點都要出去食餐飯嘅   哈 ~

今朝打的番菇場   居然塞車   所以買粉果同咖啡番菇場食算喇   因為已經 9 點半啦 ~

好在無嘢做咋   真係全日望住個 mon 唔想郁   直頭攰到連水都唔想飲   廁所都唔想去果隻呢 ~

雖然有 lunch box   不過食咗小小咋   真係無胃口   留番今晚再食   懶得去洗碗   哈 ~

放工即走喇   番到屋企抖陣   再食埋 lunch box 嘅餸   其實唔餓   不過唔想嘥嘢 ~

等到里奧大人 7 點幾放工   佢話 d 嘢做唔哂都唔做住   要早 d 放工食飯慶祝喎   咁又幾好   因為佢好小記得 d 慶祝日子呢 ~

唔知做咩鬼   喺梳化一起身就頭暈暈   眼前一黑呀   嚇到我又即刻坐低   上次暈過一次   好在里奧大人喺度咋   不過佢以為我玩囉   但今次得我一個人   所以都係即坐低定一定神先呀 ~

仲係暈暈地咁   所以去別府算喇   反正我勁想食壽司 ~

食咗嘢又好 d 喎   食完番上屋企喇   想快 d 沖涼休息呢 ~  

2 則留言:

  1. 暈四之~ 午安好嗎..你好番晒未呀? 睇佐咁耐中醫都未有好轉呀..陰公之囉
    補番祝你同老奧週年快樂先呀 恩恩愛愛forever^^
    why你啲相咁大張既 出晒界 但我嗰啲又細張佐喎..攪咩呢~
    暈真係要坐定定先好行呀 尤其自己一個人添喇..
    第一碟係魚餅? 嗰pat醬好似幾好味咁

    回覆刪除
  2. 十三笠..唔係話你13點呀! 哈
    你覺唔覺時間過得好快~生活開心真係唔覺唔覺又一年
    祝係同小奧日日都咁甜密開心~幸福快樂~你就身體健康啦
    個芥辣八爪魚壽司..起泡好似口水! 哈哈哈
    (笠..仲要入驗碼~麻煩你去設定"關"左佢! 唔該晒)

    回覆刪除