2013年9月25日星期三

酸梅麵豉蒸排骨 + 紅莧菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 25-SEP-2013 )



( 25-SEP-2013  WED )

今朝超級勁唔想起身呀   因為呢排都好夜瞓   係時候要教番 11 點瞓喇   因為唔夠瞓對眼好澀   呢下最慘 ~

早餐食雪菜肉絲米   今次正呀   因為係肉片   唔駛 "new" 咁耐 ~


番到菇場   我同 8 卦講如果無帶飯就請佢出去食飯   因為我無去飲   其實我星期一已經同佢講   不過佢無覆我   咁今朝佢竟然同我講話   叫我不如比番人情佢喎   咁我終於知點解佢星期一唔覆我啦   佢最想要嘅係錢   仲好話如果請食飯   佢老婆唔熟我   覺得我好怪喎   衰 d 講   佢 9 月頭結婚   都隔咁耐   我唔鬼理佢都得   不過日日見就費事啦   我知道收到帖就要比人情   我仍都知道人唔到禮要到   但真係無諗過佢結婚果日   我每月一到根本無可能去到嘛   又唔係特登唔去喎   而佢都知我次次都 S/L 架啦   同埋我同其他同事又唔熟   叫人比住先又唔係咁好 ~

問哂屋企人同朋友   個個都叫我比番佢   因為塞住佢把口   唔好等佢日日咒我喎   為咗幾百而咒我   真係好恐怖   不過 8 卦老婆把口係好毒   8 卦同我講   佢老婆 3 年級小息玩棋   次次玩完都無人執得佢執   所以佢老婆就咒 d 同學有命玩無命執   真係好惡毒下 ~

比個咁嘅極品搞到我無咩胃口   所以差唔多 1 點先食 lunch   就咁叮費刁算喇 ~

之後有朋友又教我點做   真係差唔多全日都講緊呢單嘢   哈   所以好快又放工咁 ~

放工去街市買餸   順便買埋聽晚嘅餸   情願一次過重 d 都好過晚晚去街市 ~

番到屋企即預備啦   之後拖地同開機洗衫   開埋火滾湯就可以抖抖喇 ~

之後糟糟 7 點打黎   一傾就傾到  8 點   最搞笑佢有個同事又係好縮骨   英文名又係同 8 卦一樣   係咪咁邪呀   哈 ~

傾下傾下其實完全唔記得要淥菜   同埋唔記得自己開火滾湯   好在無煲燶咋 ~

是日晚餐 - 酸梅麵豉蒸排骨 + 紅莧菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 

酸梅麵豉蒸排骨 - 無咩胃口   所以整酸梅麵豉   開胃 d 呢 ~  

紅莧菜 - $8/斤   所以試下   不過里奧大人唔鍾意食   話好似湯渣 d 菜喎   咁即係咩呢   哈 ~        

芫茜皮蛋魚片湯 - 連續兩晚食咖哩   又夜瞓   有瘡要爆啦   痛到呢   所以要下一下火呀 ~ 

里奧大人 8 點半打番屋企   不過我聽唔到   20 分鐘之後打比佢   我仲以為佢放咗工   原來係有 urgent 嘢做仲未走得   叫我食先   唉   佢差唔多 10 點半先番到屋企   番到屋企即食飯   之後即沖涼   睇陣 Ipad 就瞓覺   我就打機打到差唔多 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言