2013年9月1日星期日

日月星茶餐廳 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 1-SEP-2013 )


( 1-SEP-2013  SUN )

今朝 10 點醒一醒   再懶床   之後見里奧大人沖涼   咁我都起身去食早餐 lu ~


真係好驚食西藥   食完真係超眼瞓   所以今日都唔番教會喇 ~

番到屋企呆呆滯滯   但又瞓唔到   慘到爆 ~

2 點幾去食 tea   食完又係番屋企呆   真係好想瞓   但合埋眼又瞓唔到喎 ~




里奧大人做公司嘢   我就睇雜誌同打機   今晚決定叫外賣   所以 4 點幾就沖涼洗頭   里奧大人覺得好奇怪   點解沖完又沖   我話幾難得食飯前可以沖咗涼先呀   哈 ~


差唔多 6 點半就叫外賣   差唔多 7 點到   都算快   不過唔好食嘅   呢間應該唔會再叫架喇 ~

食完唔駛洗碗真係超級勁爽   之後我又睇電視   里奧大人又做公司嘢   無計啦   尋日奉獻哂比佢姐夫嘛   哈 ~

2 則留言:

  1. 一陽光之之~ 嘩..今日超多嘢做呀 開佐成個下晝都唔得閒睇
    你知唔知而家留言/回覆有冇e-mail通知架?
    你又病呀 陰公之囉
    明天再見喇 bb^^
    喂喂..你仲未set cancel驗證碼既...

    回覆刪除
  2. 二笠..happy tuesday good morning
    轉天氣好易病架~你要小心d呀!又可能咩咩前
    身體都比較弱(我都特別易攰)~所以要瞓多d補足體力
    你blog攪成點呀? 我問ing另一個blog友個分類
    因為佢既同我唔同~都想參考下!

    回覆刪除