2013年9月23日星期一

咖哩魚蛋 + 菜心 ( 23-SEP-2013 )



( 23-SEP-2013  MON )

估唔到隻天兔都幾勁   尋晚 6 點 40 分掛到今朝 9 點 20 分先改發 3 號風球   實在太感恩啦   尋晚瞓得勁差   今朝瞓多個幾鐘   精神好多喇 ~

其實我都預咗番工架喇   教 7 點半起身   不過起身當然第一時間開電視睇啦   見到 10 點前會改發 3 號   咁我都瞓喇    9 點 20 分落波呢   家姐就即打黎叫我地起身番工   幾咁有效率呀   哈 ~

去金姆指食早餐   因為里奧大人尋日已經想食芝蛋治   不過無去到   今朝居然可以補番   太感恩喇 ~



番到屋企抖陣就沖涼   之後番工喇 ~

雖然打咗風   但係超級焗呀   行到去地鐵站成臉汗呀   慘 ~

11 點番到菇場   坐多陣又食 lunch box   如果日日 d  時間都過得咁快就好 lu   呵呵 ~


放工即走喇   去街市買魚蛋同菜   好多檔都無開呀   本來想買埋後晚嘅瓜菜   最後都唔買   因為仲係好貴 ~     

去埋惠康買 C+ 同薯片就番屋企   放低嘢就即浸菜   之後就開機洗衫同抹柜   差唔多 7 點半就自己食飯先   因為里奧大人 8 點半先放工   我一定唔等啦   太夜喇 ~        

是日懶餐 - 咖哩魚蛋 + 菜心 

咖哩魚蛋 - 尋晚食剩好多咖哩汁同紅蘿蔔   所以今晚加咗 $10 魚蛋   我懶到就咁加落去燜咋   所以一定唔會入味   諗住神不知鬼不覺   點知里奧大人食食下話 d 魚蛋無味嘅   比佢識穿咗添   哈 ~    

菜心 - $12/斤   仲要係大大碌   所以要切開一半黎淥   咁樣快 d 熟嘛 ~

里奧大人食完又做公司嘢   我又打機啦   今晚又係差唔多 11 點半先瞓添 ~ 

4 則留言:

  1. 偷工減料五之~ 午安好喇又 happy friday所以出去食lunch 而家啲茶餐廳超貴又唔抵..一個餐差唔多$40 碗米線得好少咋..你話喇 我都覺得少係咪好少吖 如果啲男人叫佐呢個餐就慘囉..肯定2點已經肚餓
    啲人咪話hk好彩囉 個風咁勁但吹歪佐即刻變佐唔勁喇 都好既..少啲破壞
    我地啲同事好癲架 一落波即刻出門口番工 所以我都要好快番到嚟..好彩而家近咋 你就好喇..可以去嘆個早餐先番工 不過坐底一陣又食飯 日日都係咁幾好
    係咪啲咖喱汁太稀所以難入味啲呀? 老奧食開街邊咖喱魚旦頂喇 嗰啲日日煮實勁入味

    回覆刪除
    回覆
    1. 四木 頭先覆咗妳架 點知按咗登出 因為慣咗右邊回應制 哈 ~
      妳今日有無帶飯呀 !? 我就有喇 ~
      妳都覺得少就少架喇 妳咁細食 妳咁講 可能我都唔夠食呀 哦哦 ~
      依家茶記真係唔平 但唔平當中都叫最平 明唔明呀 嘩哈哈哈 ~
      呢個風其實都唔知算勁定唔勁 因為老奧同事住大埔 吹到嘭嘭聲呀 ~
      d 人係咪真係咁鍾意番工架 ?! 我 2 個鐘頭內番到公司就算架喇 ~
      咁我點都係會食埋早餐先番工 難得嘛 哈 ~
      坐低無耐就 lunch 真係日日係咁就好咯 但人工不變 yeah ~
      我就咁將 d 魚蛋倒落 d 咖哩汁再焗一陣咋 當然無味啦 哈哈 係咪勁懶呀 ?!

      刪除