2013年9月22日星期日

咖哩薯仔雞翼 + 印度薄餅 ( 22-SEP-2013 )


( 22-SEP-2013  SUN )

今朝 9 點半起咗身 lu   里奧大人話我瞓到攣公蝦米咁   話幫我再冚多張被都無郁   問我係咪好凍   我又唔係好凍喎   不過我習慣唔係仰睡嘅   好似好無安全感   同埋唔鍾意望住天花   細個睇得恐怖戲多呀   哈 ~

又打風喇   今次呢個 "天兔" 嘅威力都好勁   直頭話係全球史上最強風暴添呀 ~

落街先知道落緊雨   又無帶遮   所以去大家樂食早餐   好耐係食   好有新鮮感   哈 ~


抖陣又番教會喇   崇拜完畢就去百佳買紅蘿蔔薯仔   因為打風   街市都會坐地起價   所以近近地去百佳算喇   最緊要里奧大人可以幫手攞呢 ~

2 點半去食 tea   睇到電視寫住黃昏前會掛 8 號   是但啦   反正假期   幾點都無咩所謂囉 ~

干炒豬扒公仔麵 - 今晚唔煮飯   所以留番大半碟聽日做 lunch box  

干炒三絲意粉

今晚煮咖哩   所以番到屋企就要預備喇   之後再煲中藥就 hea 過喇 ~      

7 點半開餐喇   唔想太夜食呢 ~            

是日晚餐 - 咖哩薯仔雞翼 + 印度薄餅

咖哩薯仔雞翼 - 今次好有心機整啦   因為無煮燶呀   同埋我又煎埋 d 薯仔雞翼   唔駛成日煮到散哂   但里奧大人話有紅蘿蔔好怪   我話有咩怪啫   唔鍾意食就話怪   你先怪呀 ~

印度薄餅 - 里奧大人最鍾意食   不過又真係好味嘅   最緊要方便嘛   唔駛解凍同落油   就咁煎幾分鐘就搞掂 ~

早食早洗碗   搞掂哂都係 8 點幾   實在太開心喇   好多時間用咁   爽呀 ~

2 則留言:

  1. 薯仔四阿之~ 午安好呀 話咁快又月尾喇..有假放嗰個月真係過得快啲 你今日食乜呀? 我有帶lunch box呀 叻唔叻先
    今次真係講到個風好勁架 我同事嗰日結婚都比佢攪到啲時間亂晒...變佐下晝食 都好彩食完先掛8號
    咖喱配印度薄餅最match喇 我都like加紅蘿蔔架 會甜啲 同埋又可以食多啲蔬菜類 唔好理佢照加喇..佢地有益嘢就唔like食架喇...
    咁你有冇預佐唔駛番平日夜佐瞓呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 五噸木妳好呀 happy friday 勁開人啦妳 聽日 off 喎 我超級特級頂級羨慕呀 ~
      今個月放一日假之嘛 講到好似放好多咁 嘩哈哈哈哈 ~
      妳帶 lunch box 呀 ?! 比二千萬個叻妳啦 我都有帶呀 係咪好慳家呢 即係賢妻果隻 ~
      8 號風球結婚 真係刻骨銘心呀 好在最後都搞得成咋 因為時間好難再約嘛 ~
      無錯呀 咖哩配印度薄餅真係好 match 煮咖哩嘅紅蘿蔔 真係甜 d 架 佢唔鍾意食就話怪 所以我唔理佢架 食多 d 蔬菜有益嘛 ~
      呢晚無特登夜瞓呀 因為預咗要番工 多數掛 12 個鐘之嘛 估唔到掛到第朝咁勁啫 ~

      刪除