2013年9月11日星期三

酸梅麵豉蒸鯇魚 + 油麥菜 ( 11-SEP-2013 )


( 11-SEP-2013  WED )

尋晚瞓得唔好   唔知係咪食 pizza 太熱呢   我發覺呢排食完 d 燥熱嘢   半夜真係好熱咁架 ~

不過我都係熱氣架喇   因為鼻哥窿入面生咗粒瘡   好鬼痛囉 ~

勁想食雪菜   所以早餐食五香肉丁雪菜肉絲米   但就要小米粉   唔想食唔哂呀 ~


番到菇場   搞掂埋尋晚嘅手尾又搬 Blog 喇 ~

今日 lunch box 係尋晚無食過嘅招牌肉醬意粉   咁我喺 Pantry 叮完拎出黎   我同事同我講好香呀   我正想答話唔係我整   原來佢係話我 d 衫嘅柔順劑好香   但我可能習慣咗   我又係唔覺好香   但我其實唔係落好多份量咋噃 ~

雖然今日仲係有 d 攰   但都想煮飯   太耐無煮   唔係咁好啦 ~

放工去街市買餸   番到屋企預備好晚餐   之後拖地   諗住熨衫   點知里奧大人 7 點 15 分打黎話放工   咁唔熨啦   抖陣就煮飯 lu ~

依家 ATV  7 點有方太教煮嘢   節目錄影時間係 1995 年   夠哂經典   不過我又幾鍾意睇喎   因為佢 d 餸都幾簡單   同埋我睇人地煮嘢 d 技巧   所以睇幾舊嘅飲食節目都無咩所謂   哈 ~

里奧大人 8 點番到屋企   咁我無食飯呀   食埋尋晚食剩嘅 pizza 同脆雞   再食 d 菜   都超級飽呀 ~            

是日懶餐  - 酸梅麵豉蒸鯇魚 + 油麥菜

酸梅麵豉蒸鯇魚 - 買咗 $18 鯇魚   但都唔係好大嚿   可能比較新鮮啩 ~  

油麥菜 - 點印尼甜豉油   不過里奧大人話怪   唔太鍾意   哈 ~

搞掂哂就沖涼喇   里奧大人唔做公司嘢   咁我都唔搬 Blog 喇   一齊睇下電視好過 ~

1 則留言:

  1. 酸梅陽光一之之~ 午安好嗎..又幾日不見喇
    成日想問你但又唔記得 我個fb見唔到你add喎..但好耐之前唔係add佐呢咩~
    我而家冇用柔順劑喇 聽人講話唔好用嘛..唔用啲衫係冇咁香既 但算喇 唔用開就冇用
    你都買佐幾多款醬料喎 我好少買啲特別少少既醬架..唔知用嚟煮乜好 你用麵豉醬除佐蒸魚仲可以煮乜呀
    ATV真係冇新節目咁..重播番方太 好攪笑咁 不過我都like睇方太教煮餸架 好家常小菜咁 hehe

    回覆刪除