2013年9月12日星期四

樂林小鍋米線 @ 鰂魚涌 ( 12-SEP-2013 )


我嘅豬腩肉小鍋米線 ( 小辣 )

家姐嘅豬腸小鍋米線 ( 大辣 )

( 12-SEP-2013  THU )

又係瞓得唔好   可能又食咗 pizza 太熱氣喇 ~

今朝去完超市掃貨   但有 d 嘢又無得買   要行去另間   熱到呢 ~

買完都差唔多 9 點 15 分   所以去食早餐   10 點就番到菇場喇 ~


菇場忙咗陣   咁都好架   時間過得好快咁 ~

今日有 lunch box   尋晚加多條潤腸做餸   所以叮完出黎勁香潤腸味呀   好有煲仔飯 feel 呀 ~               
放工即走喇   約咗家姐喺鰂魚涌   因為我要佢陪我去睇中醫呀   我唔記得條路點行嘛 ~

呢個中醫幾年前睇過   之後好咗又無睇一輪   又轉下另一個   依家又搵番佢睇   因為我覺得尖沙咀果個好似唔太夾   因為睇咗之後都瞓得唔太好咁 ~

差唔多 7 點睇完   里奧大人又未放工   所以同家姐喺魚涌食米線   佢間唔中 lunch  都會食架 ~

食完就坐巴士出官塘   之後再轉巴士番屋企 ~

浸好中藥   抖咗陣里奧大人就打黎話放工   咁我都煮咗西刀魚丸出前一丁比佢食啦   因為已經過期嘛   哈 ~



差唔多 10 點半佢就換魚缸水   依家得番 3 條魚咋   有條仲搞嘢   尋晚自殺咗 2 次呀   我睇住佢好用力游黎游去   又撞條紅米奇喎   之後好用力咁跳咗出去呀   好在跳咗喺窗台咋   可以即刻執番起   不過原來已經有 1 條已經跳咗出黎   唔知係咪咁樣   所以佢都想跳埋出去呢   里奧大人話呢條魚有驚恐症   餵魚糧都唔食   係咁撞黎撞去   唔通佢唔習慣自己 1 條魚 ?!

今晚好 d 喎   有 d 睡意   不過都已經 11 點半 lu ~

1 則留言:

  1. 一笠笠..good afternoon啦
    之前個中醫又話ok~係咪dum症
    識你咁耐..都聽你轉左好多中醫
    話時話..好好戒下凍飲應該慳好錢睇中醫啦! 哈
    魚缸水溫係咪太高? 所以跳出黎~再唔係問下賣魚佬
    睇下有咩辦法呢

    回覆刪除