2013年9月30日星期一

板長壽司 @ 九龍灣 ( 30-SEP-2013 )

芝味吉列蠔卷

蝦天婦羅壽司

黃鰭吞拿魚壽司 / 香草煙三文魚壽司

三文魚壽司

牛肉鮮茄烏冬

( 30-SEP-2013  MON )

星期一喇   但諗到聽日國慶假期就好開心呢 ~


早餐食奄列餐   半份奄列做 lunch box 嘅餸   呵呵 ~




菇場忙呀   忙到差唔多 12 點   之後就 hea 到 lunch time   今日有 lunch box   慢慢食到 1 點   洗埋碗又上網睇報紙 lu ~

諗住 hea 等放工   點知又忙   忙完停咗陣又忙   不過一定要做哂啦   聽日放假嘛 ~


放工自己去鰂魚涌睇中醫   無約家姐   因為佢屋企有好多餸   所以要番屋企食飯   點知我一去到鰂魚涌   佢打黎話喺附近買麵包   咁陪我睇中醫喎   佢都唔知係咪覺得我自己睇好慘   因為喺佢眼中   一個人做咩都慘咁   哈 ~


今晚要等 4 個人呀   差唔多 7 點先睇完   算係耐架喇 ~

去到等車   整佢   由 724 等到 754 呀   其實我想搭地鐵   不過陪家姐嘛   所以先坐巴士囉 ~


里奧大人差唔多 7 點半先放工   咁叫佢番屋企等我   我差唔多 8 點 45 分先番到九龍灣呀   所以佢餓到呢   今晚佢話想食壽司   所以去板長喇 ~


食完就即番屋企喇   因為要煲中藥同埋開機洗衫   里奧大人 11 點瞓喇   我就同 frd 用 line 傾計   又叉埋電先想瞓   所以又 12 點先瞓囉 ~ 

2 則留言:

  1. 板長三阿之 午安好呀~ 今日我舊老闆番佐嚟做audit 好開心見番佢呀...佢依然咁nice咁好 如果一直係佢做老闆就好喇
    咁你今日b唔b呀 好少聽你咁多嘢做架喎 又旺季喇?
    咁有時有人陪冇咁悶既 我淨係覺得一個人喺街食嘢覺得慘架咋 你應該做乜都可以自己一個人架呵
    why你地好少去元氣咁既 覺得板長好味嗎
    我聽日開始放假喇 要下個禮拜先見喇 搣s u呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 四條木早呀 老闆 nice 真係好難搵架 同埋妳依家個老闆又特別衰呢 所以更加覺得舊老闆勁 nice 哈哈 ~
      今日小 B 啦 好快搞掂 ~ 依家旺季嘛 所以有時會多 d 嘢做囉 ~
      有人陪真係無咁悶嘅 不過唔想家姐咁夜番屋企食飯嘛 ~
      一個人食嘢真係咁慘 ?! 我初初唔覺架 比家姐成日講 講到依家覺得都係慘嘅 嘩哈哈哈 ~
      做咩都可以自己一個人呢句真係好難答妳喎 oh ~
      我超勁想去元氣啦 不過唔想行去德福咁遠 同埋次次都好多人等 咁板長喺屋企附近夠哂近 所以咪去食囉 明無 ?!
      妳放假喇 ?! 羨慕呀 玩得開心 d 喇 miss u 2 ~~~~

      刪除