2013年9月4日星期三

XO 醬蒸帆立貝 + 茄汁豬扒 + 菜心苗 ( 4-SEP-2013 )


( 4-SEP-2013  WED )

今朝天黑黑又落大雨   仲應該係長命雨添呀   所以索性帶直身遮   收遮唔駛咁煩呀 ~

早餐食腿蛋治烘底   今次烘得靚仔喇   哈 ~


菇場忙咗陣   之後又搬 Blog   日日搬啲咁   希望快啲搬哂呢 ~

之前帶 lunch box 就無落大雨   今日無帶 lunch box 就落大雨喎   所以買酸辣米線番菇場食算喇   次次買完成件衫都有陣酸辣米線味咁   好暈呀 @@


放工去超市買米   尋晚啲米有穀牛呀   傾氣   嘥哂我啲米   特登開咗包喺台灣買嘅椅糙米同 2 包細珍珠米家嘛   嗚嗚 ~

番到屋企預備好哂晚餐就抖陣   之後就煮飯喇   今晚我自己食先   因為里奧大人又係差唔多 8 點幾先番到屋企 ~

是日晚餐 - XO 醬蒸帆立貝 + 茄汁豬扒 + 菜心苗 

XO 醬蒸帆立貝 - 好在心血來潮煮呢個餸食咋   唔係就唔夠餸食呢 ~ 

茄汁豬扒 - 上次用 1 塊豬扒覺得啱啱好   不過今次呢塊細好多   所以煮一塊真係唔夠   我無食呀   如果食埋就唔夠里奧大人食   我 lunch box 都係帶條豬扒骨咋   下次都係煮 2 塊好啲 ~  

菜心苗 - 尋晚食剩架   其實我鍾意食菜心苗多過菜心呢 ~

沖完涼又食車厘子   衰里奧大人又食剩幾粒   我話唔想洗碗就食剩幾粒要我洗   佢話真係好飽喎   最多我食完佢幫我洗   咁我食完真係留比佢洗架   好在佢都有洗   唔駛實會鬧鬼佢 ~

1 則留言:

  1. 三笠笠..衰! 老闆又係咁架
    佢真係唔想洗囉~好在依家食完早餐會自己洗碗
    同埋..我話邊個遲起身要負責收拾床鋪+全屋d野要好整齊
    哈哈! 所以佢成日話..係屋企好似軍訓式(好煩)

    回覆刪除