2013年11月1日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 1-NOV-2013 )


蒜蓉蒸龍蝦仔 


酸梅麵豉蒸排骨


蒸石斑仔 


炒菠菜


炒青瓜


蟠桃 / 柿



( 1-NOV-2013  FRI )


又 happy friday 喇   今日里奧大人唔駛上大陸   咁仲好啦   唔駛早 d 起身嘛 ~


早餐食奶油多   因為 lunch 出去食   所以唔可以食咁飽 ~





菇場唔忙   但整 lee 整 lu 都好快 lunch time ~


勁勁勁想食酸辣米線呀   上星期六開始食   計埋今餐   食咗 3 餐米線   但唔知點解真係食開想食咁囉   可能酸酸辣辣好開胃咁呢 ~





食到飽就當然行下啦   去惠康買出前一丁   $27/9包 x 0.95   我覺得好抵呀   不過我買果隻五香牛肉味唔係成日有貨   所以要去 2 間買   有 18 包喺手   終於了咗心事喇   因為屋企無哂出前一丁   家姐叫我買 9 包先   不過我話其實 18 包好快食完   佢覺得 18 包好多   因為姐夫每次食半包   咁 18 包咪覺得好多囉 ~


好鬼熱呀   買完番菇場喇 ~


放工即走   因為要去阿信屋掃薯片   會員 7 折咋   真係好抵   買完先去媽咪屋企食飯 ~






家姐今晚早喎   6 點 45 分番到黎   咁又可以早 d 食飯   不過我今晚只飲湯同食餸   如果食埋飯真係唔掂呢 ~


食埋生果又食薯片   真係超級飽   媽咪又買咗香蕉同蟠桃比我   又拎埋湯 + 薯片   所以又係好鬼重   不過依家我醒喇   會揹背囊   咁樣好 d   唔駛側哂身拎   家姐仲話   姐夫叫佢唔好拎咁多嘢番屋企   同埋唔好飲咁大碗湯   哈哈   我地都唔錯架   媽咪特登買比我地   又特登煲湯   唔飲嘅話   媽咪會覺得我地唔鍾意飲呢 ~


呢隻薯片都幾脆丫   不過無咩芝士味   但家姐話呢隻薯片唔算脆喎      





番到屋企無耐   里奧大人就番到黎喇   今晚佢又食唐記   見到佢食雞扎同飯   我覺得好飽   不過都覺得好開心佢咁有胃口食嘢呢 ~






今晚勁熱呀   又要開番冷氣   沖埋涼再開機洗衫   之後就抖 lu ~


里奧大人又睇劇   我就睇雜誌   不過我 11 點半就瞓喇   聽日要番工嘛   咁佢自己就繼續睇 ~   

4 則留言:

  1. 五行欠笠..午安好呀
    有18包丁麵係手..了左件心事! 哈哈
    真係食好多呀你地~我一個月都食唔到1包
    老闆都少左食~雖然happy friday先有得食
    但如果佢返去同同事食早餐~1pack可以食2個月左右啦
    係呀..拎太多野最好用背囊~由其你返親去都咁多野拎添^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 五顏六色笠 choi 好似講到妳病到五顏六色咁 呵呵 ~
      我依家 total 有 27 包丁麵呀 真係半年唔駛買 lu ~
      妳諗下喎 一餐煮 2 包 其實唔係好多架咋 同埋難得係有折 所以先買咁多呢 ~
      間唔中食丁真係好正 但衰奧成日想食 咁就唔好啦 ~
      揹背囊真係好正 所以依家一睇中醫同番媽咪屋企就揹背囊 終於覺得覺背囊好有用喇 哈哈 ~

      刪除
  2. 五青之~ 呢個名好fresh呀 happy friday喇喂 今日真係幾開心呀 公司下晝攪BBQ..就嚟出發喇 唔駛番工又有得玩 hehe 你比心機番埋呢幾個鍾喇
    食酸辣米線真係會上癮架 食開成日想食..有時冇乜胃口食啲酸辣嘢又好啲 你快啲去試阿一豬扒喇..我覺得好味過三哥
    上個sun番屋企食飯 為佐free parking要去759買嘢...又係做7折 揀佐幾耐都未揀到$100呀..陰公 可能嗰間唔係咁多嘢買 差啲唔夠數想買埋洗頭水呀....你又有買麵粉呀 我都買佐兩包呀 嗰次做特價勁平..不過仲未用
    18包公仔麵
    要走喇..byebye你條尾

    回覆刪除
    回覆
    1. 五花大綁木 講到妳好似好大碌咁 嘩哈哈 ~
      同埋五青之個名真係好 fresh 呀 哈 ~
      妳就好啦 公司 BBQ 放半日 羨慕呀 ~
      阿一豬扒係麻辣噃 有無酸辣介紹呀 我對麻辣一般架咋 係間唔中想食 但唔係鍾意食果隻噃 ~
      嘩 我買零食真係好易買到 $100 架 可能妳唔好零食 咁 $100 對妳黎講真係好多呢 ~
      有 d 759 好小嘢買架咋 又迫 ~
      yeah 我見麵粉真係抵啦 話哂日清 所以咪買囉 不過下年 2 月到期架 所以先應該咁平 ~

      刪除