2014年1月31日星期五

金腿瑤柱蘿蔔糕 + 如意馬蹄糕 ( 31-JAN-2014 年初一 )



( 31-JAN-2014  年初一 )

大年初一喇   祝個個都身體健康   龍馬精神   財源滾滾來 ~

10 點起身   叫里奧大人去麥當勞買早餐番屋企 share 食   都懶得落街 ~


本來諗住直接喺屋企樓下 join 埋媽咪 家姐去婆婆度   不過家姐話媽咪想我地去佢屋企拎利是   一馬當先喎   咁是但啦   去咗媽咪屋企先囉   最搞笑係媽咪唔知我地黎   係咁同家姐講話出門口   咁家姐即 whatsapp 比我   問我喺邊   其實我都差唔多到架喇   之後我叫佢入廁所啦   咁媽咪就唔會催啦   哈 ~

我叫里奧大人叫媽咪個名   媽咪以為真係有人搵佢呀   搞笑 ~

派完利是就出發喇   好感恩好快有的士   因為新年係好難有的士架 ~

今年婆婆唔煮新年飯喇   所以去酒樓食呀 ~  

咁我比完錢再比利是個司機叔叔   佢收完之後就即刻去開車尾廂   我無為意架   之後家姐同我講話佢一收完利是即開車尾廂   但頭先黎嘅時候   係家姐自己開架咋   哈 ~

去肇順飲茶   不過就唔係叫點心囉   因為婆婆話尋晚食過條魚   覺得好好食   所以就黎呢間   同埋叫個餐喇 ~

年初一食飯   多數只係大舅父 舅母同護士表妹   大食同剪髮表妹   今次大食媽咪都有黎   因為想見我媽咪   所以我覺得好感動呀 ~   

婆婆叫個餐係 $2,488 嘅   咁食到個馬拉糕之後   有個侍應同我地講   話同我地落單嘅侍應搞錯咗   我地食緊嘅份量係大份嘅價錢   叫我地同酒樓 share 個差額   一人讓一步喎   咁我即問差額幾多啦   佢話 $500   但我話事實係妳地錯喎   我話等婆婆番黎先再講   因為婆婆比錢家嘛   不過婆婆話無所謂   咁講真   新年流流都唔想嘈囉 ~

籠仔荷菜蒸蝦 - 好在食咗早餐   因為我唔慣早餐食蝦   哈哈

錦繡乳豬大拚盤 - 因為最尾先轉到黎   所以家姐第一句就話無咩乳豬嘅   仲想夾比阿妹食添   我聽到之後勁感動

翡翠象蚌帶子

脆皮沙律海皇卷

紅燒花膠雞絲翅

發財好市添大利

清蒸游水海石斑

脆皮一品燒雞 - 我都幾鍾意食脆皮燒雞架

臘味糯米飯 - 如果再煙韌 d 就更好呢

步步高陞 - 好巨好過癮   同埋都幾好味 

原來佢地剔錯咗 $2988   不過我地個個睇都唔知係錯   因為係婆婆一早叫定咗呢 

食到差唔多 3 點就走喇   大食表妹一家就去婆婆屋企坐   媽咪同家姐就打的番屋企   我同里奧大人就坐 106 去 Sogo   其實如果唔係里奧大人要買西裝   我都想去婆婆屋企坐囉 ~

好感恩去到 Sogo 買到西裝呀   1 套西裝 + 1 條西褲都係 $2,300 左右   抵呀   仲要係 last one   如果去婆婆屋企坐就真係可能買唔到架喇   因為都不斷有人黎試西裝   woo ~

勁想飲咖啡   所以去 McCafe   我想快 d 用哂 d coupon 呀   仲有 6 張未用   但 5 月就到期囉   我好驚拖下拖下又過期呀 ~


金榛朱古力咖啡 - 好飲呀

鮮奶咖啡

特濃朱古力蛋糕 - 又係好好味

坐 619 番屋企   今晚一定要煎糕食喇 ~   

是日懶餐  - 金腿瑤柱蘿蔔糕 + 如意馬蹄糕

金腿瑤柱蘿蔔糕 - 家姐買比我地食架   喺翠園訂嘅   好足料呀   同埋好好味   加埋余均益辣椒醬同甜醬   真係絕配呢 ~


如意馬蹄糕 - 又係好足料呀   大大粒馬蹄   正呀 ~


沖埋涼就睇之前錄嘅電視劇   睇到 12 點幾呀   但唔瞓唔得   因為聽朝要 10 點起身呢 ~   

4 則留言:

  1. 咖啡全家福好靓啊 ~~
    大年初一一早咁大籠蝦 我都唔慣啊 嘩哈 恭喜發財

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳欣賞呢 33 ~
      嘩哈 連妳都頂唔順一早食咁大盤蝦 估妳唔到呀 哈 ~

      刪除
  2. 初一流流之~ 午安好呀 今朝好寒呀呵..我覺得仲寒過噚日 所以都加多件薄褸..不過我唔like着咁多件衫囉 啲衫太厚個袋成日跌落嚟好煩
    今年初一好多食市都冇開呀 連早幾年有開既茶餐廳今年都休到初五先開...早兩年我都係食麥記架 不過今年小俊話想煎年糕做早餐 咁都好...快啲清佐佢唔係又嘥
    之媽咁攪笑叫你地去攞利是自己又話出門口既....真係好少初一第一餐咁豐富喎 豐衣足食喇 哈~ 個馬拉糕好大個呀 見到咁大個都覺得好味啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 木 ~ 完全無諗過 2 月凍過 12 月囉 新年果時好熱嘛 仲諗住唔會凍 點知會更加凍呢 ~
      我都唔 like 厚衫 特別係出去食嘢時最煩 袋同褸一定要一個位囉 ~
      其實我無留意 d 食市幾時開架 因為我年初一同三都係去酒樓 or 屋企食 同埋屋企附近有大家樂大快活老麥呢 d 唔怕無得食 哈哈 ~
      媽咪唔知我黎架 所以咪叫家姐快 d 出門口囉 ~
      我諗住叫點心食架 估唔到係食餐 真係好豐衣足食呀 哈 ~
      馬拉糕堅好味 唔太甜又軟 最緊要係熱辣辣 哈哈 ~

      刪除