2015年1月12日星期一

榨菜肉粒擔擔麵 + 唐生菜 ( 12-JAN-2015 )




( 12-JAN-2015  MON )

一起身都覺得有 d 凍呀   一開窗就見到灰灰暗暗嘅天空   再加埋落毛毛雨   陰陰寒寒咁   哈 ~

今朝 8 點 40 分先上車呀   所以食埋早餐   番到菇場都 9 點 10 分 lu ~


做埋 report 就 hea 過喇   其實有嘢整   不過唔知點解對眼有 d 痛   勁想瞓囉 ~

Lunch 食麥皮   食完就上網啦   出面落緊雨  唔想落街行呢 ~ 


4 點先黎忙   仲係好煩嘅嘢   放工都只係做咗 1/6 咋   所以聽朝又會好忙呢   咁都好   唔駛咁悶 ~
今晚去街市買餸   行黎行去好攰呀   已經寫低咗買咩家嘛   但都唔記得要番轉頭買   唉 ~
番到屋企即醃豬肉同浸菜   之後就拖地喇   搞掂哂就煮嘢 lu ~

我一定要食先喇   因為好鬼餓   不過煮完都差唔多 7 點半   里奧大人 7 點 45 分放工   本來諗住食完沖涼   咁依家唔駛 lu ~

是日懶餐 - 
榨菜肉粒擔擔麵 + 唐生菜

榨菜肉粒擔擔麵 - 買咗 $15 梅頭都好多囉   但唔敢買 $10 呀   驚比人鬧   今次用特辣擔擔麵醬   個名好勁咁   但其實唔係好辣之嘛   可能我只落咗大半湯匙啦   里奧大人就落咗 2 湯匙   依家佢食得辣過我 lu ~  

唐生菜 - $7 有 3 棵   不過原來都有幾多泥   洗到我呢 ~

搞掂哂就沖涼   睇下電視   呢排又玩 Temple Run 2   我覺得呢個係男仔 game   女仔就比較鍾意玩 Candy 同 Cookie Jam 呢 d   唔駛咁緊張   哈哈 ~

好凍呀   所以 11 點瞓喇   上到床都要郁幾郁先暖呀   但又唔想開暖毯   好似太熱咁 ~

沒有留言:

發佈留言