2015年1月20日星期二

八方雲集餃子專門店 @ 九龍灣 ( 20-JAN-2015 )



( 20-JAN-2015  TUE )
今朝好凍咁噃   可能唔夠瞓   哈 ~

又食芝腿治 lu   我其實來來去去都係食果 d   都懶得諗 ~


番到菇場坐咗陣   之後就勁忙喇   又比龍王激親   所以嬲爆爆唔做佢果 d 住呀   之後佢比嘢我   我都唔望佢呀   佢成日都係咁   我同佢講錯先改   大佬呀   個 system 好煩架   真係 "牽一髮動全身"架   所以一改就會用好多時間囉   煩 ~

本來諗住食麥皮   但心情唔好呀   要食車仔麵   哈 ~


繼續做做做   5 點終於搞掂啦   抖多陣就放工 lu ~

番到屋企抖陣   6 點 45 分就出門口喇   約咗 Ivy 食嘢之後就上堂喇 ~

真係激氣   諗住食餃子最快   因為想 7 點半番到教會   點知 d 餃子差唔多 7 點 25 分先到呀   根本係漏單   因為遲黎嘅反而有囉 ~

食完即番教會喇   今晚做實習   最搞笑係 Ivy 講嘅嘢   頭先食飯已經講咗   我好難扮唔知   哈哈 ~

9 點 15 分完喇   番到屋企都見到里奧大人喇   勁開心 ~

傾咗陣就沖涼   之後就休息喇   11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言