2015年1月29日星期四

京蔥炒魚片 + 蒜蓉炒豆苗 + 炒油麵 ( 29-JAN-2015 禁 )





( 29-JAN-2015  THU )

今朝里奧大人 10 點去石門見客   所以又同我食早餐喇   不過就要早 15 分鐘起身囉   呵 ~

麥記 d 燈光好柔和   令到個人太 relax 啦   所以番到菇場勁眼瞓呀 ~


唔忙最好啦   所以上網睇嘢   睇到眼濛   哈 ~

食完 lunch box 就出去行下 lu   今日其實攰架   但依家習慣咗食完去行一陣咁囉 ~

好嘢   菇場仍然唔忙   咁我可以繼續上網   傾下計咁等放工 ~

放工去街市買餸同生果   買咗 1 斤豆苗 / 3 條脆肉瓜 / 3 條澳洲甘筍 / 半磅鯪魚肉 / 1 磅西梅 / 4 個加拿蘋果 / 4 個桃駁梨   重到呢   買嘅時候又唔覺咁重   但行咗 2 步就知死喇   哈 ~

西梅 $28/磅   我啱啱好買咗 1 磅   好甜呀   所以食哂所有生果就會再買黎食呢


番到屋企浸菜   開機洗衫   7 點 20 分開始煮啦   8 點先有得食   因為今晚樣樣嘢都係炒   唔係可以快 d 食 ~

里奧大人 8 點 15 分放工   咁等埋佢番黎   佢食到一半都已經 9 點 10 分   咁我唔陪佢喇   要出去徑步喇 ~

是日晚餐 - 京蔥炒魚片 + 蒜蓉炒豆苗 + 炒油麵 

京蔥炒魚片 - d 京蔥星期日買架   諗住煮京蔥肉片   不過之後煮咗其他   尋晚開雪柜先記得有京蔥咋   所以點都要煮埋去呢   唔食得肉片   咁煮魚片啦   加埋 d 燒汁去炒又幾好味噃 ~   

蒜蓉炒豆苗 - 煮出黎等如出街食嘅 2 碟份量   好在我都鍾意食豆苗   留咗 1 碗比里奧大人   其他就我食哂   正呀 ~

炒油麵 - 唔想食飯   咁就煮油麵   本來諗住自己食冷麵   清埋 d 芝麻醬   點知最後完全唔記得呢回事   哈 ~ 

徑咗 20 分鐘無啦啦個胃頂住頂住好辛苦   所以都番屋企喇 ~

沖咗熱水涼好似好 d   之後就睇電視   再睇埋聖經   原來又 11 點幾喇   要瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言