2015年1月19日星期一

肉丸扁意粉 + 蕃茄薯仔粟米瘦肉湯 ( 19-JAN-2015 )




( 19-JAN-2015  MON )

尋晚里奧大人係咁包雲吞   搞到我都瞓得唔好添 ~

今朝里奧大人 10 點半要去石門見客   所以又陪我食早餐喇   一坐低收到 Ivy 一個極度唔好嘅消息   我同里奧大人即刻 down 哂 ~~~~



個天好靚呀



喺菇場做埋 report 就 hea 過喇   無咩 mood   唉 ~   

勁餓呀   幾辛苦先待到 lunch time 呀   好在有 lunch box   真係一夠鐘就食喇   食完就出去行下   買咗 d 藍莓   再買 d 零食同媽咪家姐 share 食   最鍾意咁   可以試多好多嘢呢 ~

$22.8/2 盒勁抵啦   之前一盒要 $29.9 架


真係好眼瞓呀   所以上網啦   但其實對住個 mon 仲攰   哈 ~

里奧大人 4 點幾打黎話番緊屋企   咁肯定好唔舒服啦   慘 ~

我放工都即走喇   里奧大人話想出去食   食完早 d 瞓   我話今晚都係煮意粉   所以唔好出去食喇 ~

番到屋企打仗喇   7 點 10 分可以開飯   勁 ~

是日晚餐 - 肉丸扁意粉 + 蕃茄薯仔粟米瘦肉湯

肉丸扁意粉 - 得番 1/4 包扁意粉咋   諗住開包新啦   原來無哂存貨   好在今晚滾湯有薯仔   咁都夠哂飽肚 ~

蕃茄薯仔粟米瘦肉湯 - 嚿瘦肉都擺喺冰格成 2 個月   真係要清咗去架喇   依家盡量清哂冰格嘅食物   因為 d 食物 3 月就到期   時間緊迫 ~ 

洗埋碗   個人好似散哂咁   哈哈   所以都唔去徑步 lu ~

沖埋涼就休息喇   里奧大人 9 點瞓添喇   我就打機同睇電視   11 點先瞓 ~

前日喺深水埗零食店買架   原來勁好味   唔甜又煙韌   下次再去一定要入貨


沒有留言:

發佈留言