2015年1月22日星期四

元氣壽司 + 金滿堂甜品 @ 九龍灣 ( 22-JAN-2015 )

炸多春魚


三文魚壽司


腐皮壽司


海鹽赤海蝦壽司


鵝肝壽司


炸蝦天婦羅壽司


海膽軍艦


芥辣八爪魚軍艦


三文魚腩壽司


元氣卷 ( 會員食滿 $200 送 )


海膽墨魚軍艦


赤海蝦壽司


油甘魚壽司


玉米蝦船


蟹肉三文魚籽


野菜餅烏冬



榴槤女王 ( 榴槤 + 椰皇燉蛋白 + 椰汁 ) @ 金滿堂



黑馬王子 ( 黑珍珠 + 芒果 + 涼粉 + 龍眼 + 椰果 )


黑芝麻糖不甩 - 完全唔掂   口感林 pat pat


( 22-JAN-2015  THU )

今朝起身有 d 凍   但其實都係 15 度   咁即係我唔夠瞓   所以先會覺得零舍凍咁 ~

里奧大人仍然唔舒服   唉   早瞓都無用咁   不過佢又話好咗 d 喎   我話唔好嘅話真係要睇醫生   唔好傳染比我呀   明明一個人病又變咗兩個人病   大家都辛苦 ~

早餐想食熱包   所以食腿蛋治 ~


超勁忙呀   媽咪打咗 6 次比我   家姐打咗 2 次比我   我都唔知   咁啱我諗住打比媽咪   見到家姐 whatsapp 叫我打比媽咪   仲以為咩事   原來係媽咪搵我唔到   以為我發生咩事   無計啦   電話啱啱叉緊電   所以睇唔到   加上又忙喎   都唔得閒望電話   同埋最主要係我無教到震動   哈 ~

出去食 lunch   因為勁想食粥呀   同埋買藍莓比媽咪同家姐   今日居然係 $24.9/2盒   咁快就加 $2   不過都係平嘅   所以買咗 4 盒比媽咪同家姐 share ~


番到菇場仍然忙啦   呢個星期就忙一日 hea 一日   太唔平均喇   hea 果日會覺得悶爆   所以都係忙 d 好   做咩都起勁 d 架 ~

放工走喇   約咗媽咪 家姐去元氣   因為要坐卡位   所以要早 d 去   估唔到都要等 10 分鐘   啱啱媽咪就黎到喇 ~

媽咪又煲咗湯   又買咗生果同魚比我   所以我都拎番上屋企先   同埋拎埋 d 馬蹄糕比佢地試   如果鍾意食又整比佢地食先 ~

家姐 6 點半話已經到牛頭角   話勁餓   所以即 order 嘢食喇 ~

食到差唔多 8 點   家姐話食糖水喎   咁是但啦   難得媽咪又話食 ~

里奧大人 8 點幾番到屋企   之後叫佢幫我拎個袋番屋企啦   咁我可以一陣去徑步 ~

送埋媽咪搭車   再送埋家姐搭車就番屋企喇   無啦啦勁眼瞓   所以沖埋涼   食埋生果   打一陣機   咁里奧大人 10 點就瞓   咁我都瞓喇 ~  

沒有留言:

發佈留言