2015年1月25日星期日

客家好棧 @ 九龍灣 ( 25-JAN-2015 )

寮步豆醬豬寸骨 - d 醬汁甜甜地好味呀


南乳粗齋煲


菠蘿咕嚕肉


自家醬老薑米鴨 - 阿 Jack 話老鴨 d 肉會唔會好韌   我話係老薑米鴨呀   唔係老鴨呀


客鄉情炒飯


滋潤熱玫瑰花蜜 - Ivy 細細聲問 Jack 要唔要滋潤 xx   阿 Jack 話唔要唔要   話唔飲 "豬潤"   哈哈   發音又幾似嘅


( 25-JAN-2015  SUN )

9 點半起身   梳洗之後就食早餐喇   我同里奧大人坐 4 人枱   同佢係並排坐嘅   之後有對男女坐我地對面   可能係兩母子   女嘅似 60 歲到啦   一坐低就同我講早晨   咁我當然又會講番早晨啦   之後我地走   佢又同我講拜拜   最搞笑係佢無同里奧大人講架喎   里奧大人問我係咪識佢   我話唔識架喎   哈 ~  



抖咗陣就番教會喇   阿 Jack 部電腦又有問題   所以今晚同佢地食飯   食完再上佢屋企睇部腦   咁啱廚房燈又壞咗   都諗住出去食呢 ~

崇拜完畢之後我就去街市買菜   因為約咗師傅聽晚 7 點黎整   所以買定 d 菜   里奧大人就番屋企整嘢 ~

好餓呀   所以 2 點半出去食 tea   番到屋企就上網買嘢   買完就睇雜誌 hea 過喇 ~   



唔駛煮飯就開機洗衫喇   差唔多 5 點就勁想瞓覺   咁坐喺梳化合埋眼   試下瞓唔瞓到   估唔到一瞓就半個鐘呀   哈 ~

約咗阿 Jack 兩公婆 6 點至 6 點半喺客家好棧   所以我完衫就即出門口喇 ~

佢地差唔多 6 點 15 分就到   叫完嘢食就傾計   今晚人多   起菜都好耐   食到 8 點就走 lu ~

里奧大人就同 Jack 整電腦   我同 Ivy 就傾計睇相   9 點終於鐘搞掂   我地即去徑步喇   今晚徑咗 20 分鐵就番屋企喇   原來里奧大人有公司嘢要做   丫   咁之得唔好陪我徑步啦 ~

沖完涼抖陣   食埋生果   11 點幾瞓喇又 ~

沒有留言:

發佈留言