2015年1月1日星期四

Part 1/3 新派意法菜 ( Surprise Restaurant ) @ 銅鑼灣 ( 1-MAY-2015 )

( 1-MAY-2015  FRI )  Part 1/3 

Yeah   今日五一勞動節放假一天   雖然係假期   但我又會諗起朱仔 ~~~~~~~~

瞓到 10 點都醒咗 lu   咁就落去食早餐喇 ~


沖埋涼抖陣   今日入長洲環島遊   所以 12 點就要出發喇 ~

去到巴士站無耐就有 619   不過見到個天真係想落雨咁   所以唔入長洲   改為去山頂喇 ~

坐緊車影架   好在影到   里奧大人話抱住隻鴨好得意


一落車就落雨   咁行下 Sogo 同希慎   咁希慎有 Avengers   咁就入去睇下影下喇 ~

正呀 




入去影先  

                         

                                  

cut 到得佢一個   又好似無咁好睇喎

                                             

美國隊長   8 卦叫佢做美國巨腸  

                               


我最鍾意係雷神   又靚仔又高大 



個樣真到呢 ~~~~


頭髮樣貌   都做得好細膩呀 



最驚係佢   但佢咁嘅 post   我想唧佢 "格甩底"   嘩哈哈哈哈   


所以   我都係鍾意里奧大人嘅 "六合一腹肌" 多 d

                          

喺玻璃柜入面   所以成日影到反哂光


都幾靚仔咁   不過好多人物   其實我都唔識   哈哈  





d 頭髮好真呀  我超鍾意佢個髮型  



頭先雷神係金色頭髮架噃   呢個角度咁睇   佢有 d 似 Brad Pitt


                              

                            

我覺得佢個樣好搞笑  

                           



另一個玻璃柜又係佢



原來唔同樣嘅 ~~~~

                             


                                



好多個頭   哈哈


我鍾意呢個   好似好勁咁 





        
                                   

Q 版都幾得意   





仍然有好多人影相呢  


影完就去南記食嘢   我實在好想食酸辣米線呀   哈哈 ~


諗住搭 15B 去山頂   1 點 50分到巴士站   等咗 20 分鐘車都仲未有   但告示牌又話 2 點 15 分會封路   勢色唔對打去問   一間話架車開咗   一間又話封路唔會埋希慎站   要行去木球會先有站   丫   咁鬼亂都有嘅   不過我係信話封路果個囉 ~

又有   嘩哈哈哈哈哈哈



咁好啦   行去木球會   但又唔見有 15B 臨時牌   諗住坐小巴去赤柱   但又無位   都諗住走架喇   點知離遠見到有架 15B 打燈   埋去前面巴士站咁   咁我地即跑去啦   點知司機叔叔又指番住我地原本企緊嘅巴士站   我地又要跑番轉頭   哈哈   好在司機叔叔等埋我地咋   因為個巴士站無人上車   如果司機叔叔唔等我地   我地唔上山頂架喇   因為再要等 20 分鐘呢 ~

真係唔好講笑   好在我依家徑開步   唔係真係跑唔郁   里奧大人講咗幾次 " 好在妳依家做開運動   唔係一定唔會追巴士   仲會係咁鬧佢跑跑跑咁辛苦 "   哈哈 ~

差唔多 3 點到山頂   咁要去埋洗手間先   3 點 35 分出發喇 ~








好鍾意佢個髮型




出去喇




開始行喇  



下次行落去睇下先  





呢日未完架

沒有留言:

發佈留言