2015年1月30日星期五

煎鯪魚餅 + 海皇醬炒脆肉瓜 ( 30-JAN-2015 禁 )




( 30-JAN-2015  FRI )

天陰陰呀   所以唔想起身   哈 ~

今朝想食甜嘢   所以食奶醬多喇 ~


菇場唔太忙   都唔錯 ~   

食完 lunch box 就出去百佳買出前一丁   $28/10 包   都抵嘛   再買埋超力炒米粉 2 包   最後買埋 8 枝參蜜比里奧大人上大陸飲   實在太重   所以要收手喇 ~

又係 4 點先黎忙   做到放工都係做咗一半   留番聽日再做 lu ~

番到屋企抖陣就煮嘢   7 點搞掂哂   所以自己食先喇 ~  

里奧大人 8 點放工   咁我就出去徑步喇   徑半個鐘就番屋企煮丁麵比里奧大人食   等佢食埋再洗碗就沖涼 lu ~  

是日晚餐 - 煎鯪魚餅 + 海皇醬炒脆肉瓜  

煎鯪魚餅 - 好有心機煎架   好難得無燶囉 ~   

海皇醬炒脆肉瓜 - 脆肉瓜 $7/3 條好抵   所以我實會買黎食 ~

有時好懶   坐喺梳化就唔願郁嘛   咁如果我想照鏡   我會用手機嘅自拍工能   好似今晚想睇下自己嘅黑眼圈有幾勁   咁又開自拍功能啦   咁光暗都會影響臉色家嘛   咁我咪將塊面左擰右擰囉   里奧大人無啦啦講 : 真係恐怖   佢更係以為我自拍啦   哈   但就算真係自拍呀   都唔駛用恐怖黎形容人地家嘛   衰 ~  


打陣機都差唔多 11 點   睇多陣聖經就瞓喇   里奧大人就仍然睇電視   幾咁嘆呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言