2015年1月1日星期四

Part 1/2 大潭水塘 + Outback Steakhouse @ 銅鑼灣 ( 1-JAN-2015 )

( 1-JAN-2015  THU )

好嘢   新嘅一年又開始 lu   最緊要最緊要就係身體健康   世界和平呢 ~

今朝 6 點幾有個鬼佬打黎   其實之前間唔中都打黎架   咁 10 點又再打黎   頭先已經話打錯啦   佢又係咁講 hello hello   之後講一輪嘢又收線   但佢又唔係講英文   咁即係可能佢係唔識聽英文   真係要 block 咗佢先 ~

Yeah   今日好好天呀   終於可以去行山喇   咁 10 點起身   食完早餐就去買麵包   之後番屋企沖涼就出發喇 ~


搭地鐵去鰂魚涌   差唔多 12 點半就到   今日有 d 熱呀   但點都要着厚褸囉   因為一收太陽就好凍架喇 ~

平時家姐陪我睇完中醫   就會去巴士站等車   咁再行上 d 就係柏架山道自然徑   所以我叫家姐 lunch 可以去行下山   嘩哈哈哈哈 



熱呀   所以將件褸 "質" 入去背囊度喇   咁樣方便 d 嘛   唔駛拎住件褸   但個背囊就變咗好重囉 ~   
到喇  


開始力的表現喇 ~~~~~~~~~~


經過會見到有間廟


估唔到都幾多人行山喎   仲有好多 "姐姐" 添呀   原來再行上 d 係有個燒烤場   大部份都係姐姐   好似開 P 咁   勁開心啦   唔好講笑   上到個燒烤場都起碼行半個鐘以上   仲要係斜路   拎埋食物更辛苦啦   頭先都覺得奇怪   見到有人拎盒雞湯   我心諗野餐點解會帶盒雞湯呢   哈哈 ~      



開頭果一段係斜路   又熱   所以行得都幾辛苦   woo 嗚 woo


丫   因為頭果段路係要上斜   好在行咗無耐   見到有個伯伯賣行山杖   咁我都買喇   因為之前想買好耐   但又驚買黎無用   但今次點都要買喇   用佢借力呢   可以行快好多架   里奧大人都話我行快咗   哈   同埋話我同以前係判若兩人   呢點我都承認架   以前除咗 shopping   我多數唔願行   行幾行又攰又依樣果樣   依家就鍾意行路囉 ~




個名都好長下噃   如果問人呢   講緊林邊生....   人地都已經話喺邊度邊度喇   哈哈


仲係望到高樓大廈   所以仲有排行


次次見到指示牌就好開心   感覺好似就快到咁


指示牌下面   係有條樓梯落去架   umm   呢個角度睇果 2 個人好似 kiss 咁   哈哈


藍色衫呢個小朋友   係咁一路行一路話  I want outside BBQ   真係講咗 10 次都有呀   搞笑


跟住指示牌   應該唔會行錯路啩


超熱呀   feel 到個肚腩都流緊汗 


沿途有廁所   最緊要係呢樣啦  



佢拎住盒蛋糕行上去   仲着毛毛 boot   我睇見都熱呀     


三隻腳真係行得快 d   哈哈


有個亭仔   可以坐得抖下



高樓大廈開始變細   yeah



撞哂衫   嘩哈哈



仲未到架 ~~~~


繼續行呀行


我地係去大潭篤水塘 


好曬呀   塊臉完全係汗   咩防曬都甩哂 lu ~~~~


綠色果塊葉係咪等枯謝呀   定佢生命力好強   點都唔謝呢


用咗半生嘅氣力   終於行到呢度   其實唔知係邊度   只知道已經差唔多到山頂   即係好快見到水塘 ( 希望 ) ~

里奧大人單腳搭住嚿石影相   勁驚佢跌落去呀   之後叫佢唔好咁啦   佢就會話我咩都驚驚驚   咁人地真係驚丫嘛   衰




遠離繁囂嘅感覺真好呢 ~


孖葉 


亭呀   不過唔坐 lu


呢個妹妹行得好輕鬆



里奧大人話好似隻象呀


以為掛咗條底底呀   嘩哈哈哈


爆哂   哈哈



差唔多 1 點 45 分去到個亭   終於可以抖下喇   順便食埋個包   其實我唔餓   但食完之後又覺得精神咗   咁食埋第 2 個喇   一陣仲要行 2 個鐘   咁可以消化埋佢呢   咁我見到隔離 pair 男女食雪梨   我同里奧大人講下次帶 3 支水 + 2 個雪梨   里奧大人聽到喺到笑   我仲以為佢話我為食添   原來佢話拎咁多嘢好重呀   哈哈 ~

平身 ~~~~


我食雞尾包 + 甜餐包      


里奧大人就食雞尾包 + 麥包   今次帶咗 1 支佳得樂同 1 支參蜜   因為無諗過咁熱   如果唔係會帶支大水囉   好在最後都夠飲   唔係脫水就慘 lu       


里奧大人揹背囊位置濕哂   背脊就更加唔駛講啦   我着中袖都成身汗呀    




食完之後   諗住抖多陣   但無啦啦都幾大風   覺得好凍添呀   係凍到震果隻喎   所以都唔抖喇    


我唔敢行呢 d 樓梯   因為覺得好窄   同埋無扶手好危險



好喇   去埋廁所又繼續行喇 ~

天梯   記得無線做過天梯   結局都好感人   維基百科咁講  --> 劇情改編一個真人真事嘅「愛情天梯」事蹟。1950年代,20歲重慶採藥戶劉國江愛上30歲大嘅寡婦徐朝清。為避開世俗閒言,佢哋搬去深山老林住。男方為女方出行安全,嚮懸崖峭壁上鑿石梯通山外,而家留低 6千級山梯,俾人封號「愛情天梯」。"

600 級樓梯都難行啦   仲要 6000 級   同埋用人手鑿   唔會級級一樣   更加難行呢 ~ 




有樹遮蔭   行得好舒服 ~~~~


仲係柏架山段


嘩   好開心呀   因為係落斜   無上斜咁辛苦   但其實落斜對隻腳有 d 痛   可能就住就住   同埋落斜係傷腳架   所以鍾意行平路多 d   又無咁辛苦呢   呢點最緊要   哈哈 ~

我初初以為係唔比人入去呀   幾驚仲要繼續上斜呀   



繼續行 


如果要行呢 d 路   我實行唔到囉   所以其實我行山嘅地方真係唔多





行行行   好熱呀 ~~~~





差唔多到喇啩





咁矮嘅路牌好得意   比狗仔睇   哈哈


轉個靚彎 ~~~~


差唔多到喇 ~~~~



再繼續行


到喇 ~~~~


zoom 過去影



咁樣暈相最舒服   一定唔會手震   呵



呢日未完架

沒有留言:

發佈留言