2015年1月1日星期四

Part 2/2 大潭水塘 + Outback Steakhouse @ 銅鑼灣 ( 1-JAN-2015 )

PART 2 

繼續行呀行   好在對腳唔係話好攰咋   不過今晚就知味道喇   嘩哈哈哈 ~

行過去影喇 ~








我同里奧大人講話有 d 驚   我真係好怕水囉


幾咁大風呀   飛起哂 d 頭髮




另一邊係咁嘅 


釣魚 @@


都有唔小人帶狗仔散步架



條樓梯好似好長咁   所以我唔會行


擰番轉頭影



好多狗呀


我好鍾意鬆獅架   肥嘟嘟   個樣又得意




仲以為個個指示牌係一樣添


行到呢度有 d 寒意 



其實當時唔知影咗咩架   因為個 screen 係反哂光   完全睇唔到 d 咩



我好鍾意呢張   水點化開之後   條魚好似係圓圈入面游緊


原來有咁多魚


右下角條黃色魚好搶眼








可以慢慢行喇


大潭大潭大潭   總之跟住人多嘅地方行就得架喇


呢個鬼妹仔唔願行呀   梗係啦   上斜喎   哈哈   係咪發哂脾氣話 i hate i hate   終於佢地都打道回府 





好多鷹啊 ~~



對後腳好似飛起咁   好得意


最驚呢 d 樹   


月亮呀


再行呀行


好舒服 ~~~~



都幾多人噃


又見到呢隻鬆獅   



上次睇韓劇見到呢 d 植物   但唔知係咩來   哈哈



又飛機又鷹   呢張好難影架   因為太陽好猛烈   完全唔知當時影咩   仲要 zoom 呢   zoom 到都唔知邊度   哈哈


yeah ~~~~   見到有 van 仔   即係代表行完喇



細細個月亮



唔忿氣   係都要影到月亮為止   哈哈



勁開心呀   因為終於行完 ~~~~   


行呀抖下又影下   仲諗住 5 點半先行完   估唔到 4 點半都行完 lu ~

諗住搭 14 號巴士   但等咗 2 架車都係 full 哂   因為我地係中途站嘛   咁聽後面位叔叔話   呢度有架 16X 小巴   但實上唔到   因為 d 人會湧哂上去小巴   咁啱我望到對面有架空 16X 小巴 U 過黎巴士站   停正喺我地前面呀   所以我地可以上到車   好感恩呀   因為唔知要等幾多架巴士先到我地嘛 ~

5 點到柴灣地鐵站   咁我話去銅鑼灣 Outback   里奧大人勁開心囉   話尋晚食唔到   今晚食番   哈哈 ~

又唔餓   所以去 GAP 睇嘢   因為買特價衫牌 3 件以上有 6 折   咁就好抵囉   因為佢 d 質地真係好舒服   好開心買咗 2 件衫比自己   買咗頂冷帽比媽咪   里奧大人就買咗 3 條褲   折咗 620 左右   如果正價買 1 條褲要 $499   依家 $198 再 6 折   所以叫里奧大人搵啱 size 就好買喇   因為 normal size 好快比人揀哂呢 ~

6 點半喇   即飛去 Outback   去到 full 哂   我番門口一張枱同 Bar 枱   咁當然要門口果張啦   因為想擺嘢呀 ~


蜜糖黑麥包配香軟牛油   我一向唔鍾意食麵包   但呢個包真係好好好好食   次次食都會咁講呢


肉醬味肋骨雞搥拚盆 - 我上次同里奧大人講話食呢個 appetizer 就可以   但估唔到份量都好巨   




芝士薯條加埋煙肉   所以好漏   哈哈


呢兩款醬汁又係好漏 


雲呢拿雪糕朱古力軟餅


已經唔食 cream   但都覺得好漏   真係食到驚咗   如果想再食   一定要叫埋家姐   否則唔會再叫黎食 


食完去旅行社睇資料   之後搭 619 番屋企 lu ~

番到屋企即沖涼喇   之後即做按摩呀   因為對腳斷咁滯囉   而里奧大人都話要做按摩   平時佢唔駛架   佢今日都應該真係幾辛苦   哈哈 ~

11 點幾瞓喇   今日出咗一身汗好攰呀 ~  

沒有留言:

發佈留言