2015年1月2日星期五

客家好棧 @ 九龍灣 ( 2-JAN-2015 )

客家煎釀豆腐 - d 豆腐好滑呀


脆皮炸大腸 - 唔夠乾身   唔脆囉


極品麻辣豬軟骨土雞煲 - 我講明要小辣   家姐無奈要接受啦   嘩哈


隨雞煲附送嘅菜   最鍾意食 d 南瓜


鴛鴦茶粿   仲以為係一個大籠   有 6 個添   白色係鹹嘅   d 皮都唔煙棧嘅 


黑色係甜嘅   但呢個 d 皮又幾煙棧噃


滋潤杏仁茶


( 2-JAN-2015  FRI )

天氣好好   真係番工都開心 d 呢 ~

尋晚半夜三更居然有 d 餓   所以早餐食芝腿治   咁實夠飽啦 ~


番到菇場已經忙   之後係勁忙   勁充實呀 ~

Lunch 食麥皮   其實買咗 3 個月架喇   係時候食架喇   咁都好嘅   呢期食好多嘢   係時候清一清腸胃   咁諗就自己會好想食麥皮   哈哈 ~


繼續忙忙忙   放工都未做完   最快應該要星期一先搞掂呢 ~

放工走人   番屋企放低 d 嘢就去客家好棧喇   6 點 15 分去到   坐多陣媽咪又到埋   咁等埋家姐先叫嘢食   今晚家姐 6 點 45 分就到喇   可以早小小食   哈 ~

今晚里奧大人今晚 6 點 40 分就可以放工   所以即去深水埗睇電腦   仲食埋傷心酸辣粉   依家佢食辣勁過我 lu ~

食到 8 點幾   我地送埋媽咪搭車   之後我再送埋家姐就番屋企   沖完涼   里奧大人就番到屋企   咁一齊食生果啦   因為今晚食嘅嘢都好燥熱呀 ~

自己 HKTV 開台之後   真係有番追劇癮   依家都無睇 TVB   直頭連新聞都無睇添呀   不過我就有睇報紙   所以都知有咩事發生咁囉 ~

11 點幾瞓喇   一到呢個時間就好想瞓   但上到床又唔會話即刻瞓得着架喎   我超級勁羨慕 d 人成日話 "一撻落床就瞓得着" 架   如果我係咁就好 lu ~

沒有留言:

發佈留言