2015年6月1日星期一

海南雞飯 + 蒜蓉炒菜心 ( 1-JUN-2015 ) ( 禁 )

海南雞飯辣椒醬喺新加坡買嘅   辣就辣   但唔香囉   都唔似出街食果 d 辣椒醬味嘅 ~~


平時 d 飯仲小過呢度   反而食唔哂   佢真係好鍾意食有味嘢    


半隻雞 - 我食咗 1 嚿   留咗 3 嚿做 lunch box   其他就比里奧大人食哂   因為佢真係鍾意食薑蓉  哈哈   



( 1-JUN-2015  MON )

嘩   又係好焗熱呀 ~

今日又開始禁食祈禱   所以早餐食芝蛋治喇 ~


做埋 report 諗住抖啦   點知好鬼多嘢做添 ~     

Lunch time 要拎背囊去整   放低之後就落大雨   所以食埋嘢先番菇場 lu ~


忙下停下   仲有 d 眼瞓添   勁想快 d 放工   哈 ~

今晚去街市買餸   番到屋企差唔多 6 點半   要即煮飯喇 ~

是日懶餐 - 海南雞飯 + 蒜蓉炒菜心

海南雞飯 - 冰姑之前買咗 2 包海南雞飯醬料比我   所以我要整喇   我煲緊飯嘅時候都試下 d 飯    因為我落得好小水呀   之後煲好再試    仲係生生地   咁加水再煲 10 分鐘   林咗小小   好在里奧大人話 ok 咋   但我就覺得林囉   哈哈 ~    

蒜蓉炒菜心 - 買咗 2 斤   諗住聽晚先淥菜心   所以今晚就炒啦   唔想兩餐都淥菜 ~

里奧大人 7 點左右就放工   咁就一齊食完先徑步啦 ~

搞掂哂都差唔多 9 點   好攰呀   都係唔徑步喇   沖完涼   食埋生果   11 點唔夠就瞓 lu ~

2 則留言: