2015年4月30日星期四

稻香 @ 九龍灣 ( 30-APR-2015 )

魚香茄子煲 - d 油 bi li ba la 咁彈出黎呀   嚇到我要 zoom 黎影   


嘩   d 油彈咗幾分鐘都仲彈呀   之後阿姐叫我 "撩" d 茄子   之後無咁多油彈出黎 



腐乳炒通菜 - 無味嘅


一蚊雞 


杏仁茶 


( 30-APR-2015  THU )

好嘢   聽日五一勞動節   又有一日假期   如果星期六係 off 就好啦   前後請 2 日假去台北玩下都好   不過呢 d 咁筍嘅嘢   都好難有我份架喇   哈哈 ~

早餐唔想諗   所以食奶醬多 ~   


菇場朝早唔太忙   但 11 點又開始忙   真係要快手快脚做哂去咯 ~

今日有 lunch box   不過食完都要出去行下   買埋雜誌   又買咗 2 包扁意粉同 4 件蛋糕比家姐   個袋變咗好重   慘 ~

丫   晴天霹靂   居然咁快要做 report   好在有幾日比我做   唔係痴線都似 ~

今晚又同媽咪去稻香   最後一日 "一蚊雞"   我 5 點 50 分去到   已經派哂籌喇   原來媽咪早 10 分鐘黎到已經無籌派添喇   咁啱有個婆婆拎咗張飛但最後唔食   張飛比咗媽咪咋   好感恩呀 ~

之後有個女人係咁同我講嘢   以為媽咪嘅朋友   點知原來唔係   又話我同媽咪好似樣   又話我好有福氣 ( 肥也 )   又話我對工人好好   呢點我就覺奇怪喇   所以問佢點解咁講   原來佢話我手拎 2 袋嘢   睇個袋都唔輕   但我都唔叫工人拎   咁佢照顧媽咪嘛   又推又拎嘢   好辛苦啫   除非我好攰   咁就真係要佢幫幫手   同埋佢都好錫我好關心我   所以佢都對我好好   所以真係好感恩呢 ~

拎埋湯番屋企就再去 759 買埋薯片先再入稻香   家姐 7 點黎到   但佢有 d 唔舒服   咁早講嘛   唔食雞囉 ~

辣味薯片 x 2 / 青檸檬辣味薯片 x 2 ( $14.8/包有 7 折   即係$10.36/包 )
另外買咗包鹽味波浪薯片比家姐  ( $15.8/包有 7 折   即係$11.06/包 )


食到 8 點幾   媽咪又買咗榴槤皇帝蕉同牛柳粒比我地   再加埋湯   真係次次都滿載而歸   哈哈 ~

番到屋企一陣   里奧大人又番到屋企喇   仲買咗車仔麵   勁香呀 ~

沖埋涼就休息喇   睇下電視雜誌   12 點幾先瞓 ~     

沒有留言:

發佈留言