2018年11月10日星期六

短宣 ( 10-NOV-2018 )

( 10-NOV-2018  SAT )

尋晚瞓到半夜就醒一醒   之後又諗番起尋晚打邊爐嘅搞笑嘢又笑   笑完又即刻瞓番   所以里奧大人話我真係好開心   同埋真係好唔捨得走  哈哈 ~

今朝 5 點 40 分起身喇   里奧大人沖涼洗頭先   之後到我喇   佢多數比我瞓晏啲呢 ~

搞掂哂都 6 點 20 分   即出發喇 ~

我同里奧大人就喺落馬洲等   因為里奧大人話落馬洲嘅洗手間乾淨啲 ~

感恩一到車站就有去落馬洲嘅火車   仲要有位坐   里奧大人話平時無位坐㗎   哈哈 ~

7 點半到咗落馬洲   咁我買咗麵包同蛋糕   有張長櫈   可以坐喺度食   唔錯唔錯   見好多人都係咁   原來里奧大人 如果平時早咗到車站   佢都會咁做呢   今次可以體驗下佢番工嘅實況   係辛苦的   加油 ~

我次次叫里奧大人幫我影張相做紀念   佢一定即刻幫我影   之後又會叫我咁影咁影   所以會係由影 1 張變到 10 張呢   哈哈



尋晚勁飽   所以真係未餓   但食咗半個麵包頂住肚先   咁一陣上車可以瞓覺   哈哈 ~


我特登買多啲㗎   所以里奧大人一見到都嚇一嚇   蛋糕可以留   其他就最遲一定要聽日食哂



我哋早咗 10 分鐘到落馬洲集合   但等咗 20 分鐘仍未見團隊   原來其中一個組員肚屙   所以要等   呢下堅擔心   始終車程要 5 個鐘嘛 ~




勁開心見到耶穌光呀   不過手機影得唔太清楚



感恩隊員最後無事   但我哋比預期遲咗 1 個鐘   所以之後行程變得好緊湊呢 ~

好多人都問我哋點解落馬洲等   以為我哋前晚喺深圳玩一晚   所以今早喺落馬洲等呀   之後佢哋知道里奧大人尋日都上咗大陸   仲話做咩唔喺大陸住一晚   咁今朝就唔駛再嚟   哈哈 ~

呢罐咖啡唔幾好味喎   最緊要無奶   因為我坐長途車就一定唔會飲有奶嘅飲品呢    



高速公路勁塞車   原來有人抄車呀   過咗佢哋之後就路路暢通了 ~

12 點幾有個 Break   食下嘢又傾下偈   之後又上車繼續行程 ~

里奧大人一定買尖叫比我飲   比超市貴一陪呀   薯片就買來一陣同隊員 Share 食



我買咗 1 支粟米   不過好乾呀   但見隊員果支粟米粒粒脹卜卜好 Juicy 咁   只怪我自己揀得唔好啦   哈哈      



我哋又可以瞓喇   哈哈



雖然車程好耐   所以用嚟補眠就最啱   瞓醒真係精神好多呀   感恩感恩 ~

3 點到聚會地方附近食嘢   真係要快   但其實又唔係食得好快 ~

今日加加埋埋   其實比預期遲咗 2 個鐘   所以時間變得好緊湊   感恩一齊順利   當日真係感受到神嘅保守帶領 ~

聚會完畢之後就去酒店 Check-in   大家抖半個鐘   6 點半就食啲嘢   因為 7 點半要去另一個聚會地方 ~

9 點散會   番到酒店就 Join 埋其他隊員一齊宵夜   其實有位弟兄知我同里奧大人係第一次參加呢個活動   所以想一齊食宵夜   傾下偈呢 ~

一路食一路傾   真係勁開心   但食到咁上下   有位智障嘅男仔成日企喺我哋後面   之後行為開始有異樣   最恐怖係拎起啲竹係咁打   咁有位隊員就即刻開始全程昅實佢   同埋有時會企喺身   因為驚佢拎起啲磚掟我哋   所以快快食完就走喇 ~

之後牧師話佢應該想食嘢   咁我哋走嘅時候   佢坐咗喺男隊員個位   仲以為佢示威可以霸佢個位   我仲喺度笑佢搞笑   點知無耐佢就食我哋枱上嘅食物   但其實我哋好似無咩嘢剩咗   嗰下我覺得佢好可憐呀   頭先我仲笑佢添   覺得自己好衰呀   唉 ~

真係好討厭佢嘅父母   生出來點樣都好   妳都應該要好好照顧佢一世啦   特別係佢媽媽   十月懷胎嘛   十個月喺妳肚入面同妳一齊食住瞓㗎   點可以咁殘忍對自己仔女   唔理佢死活 ~
         
今日幾乎無睇過時間   跟住大隊仲更加唔駛睇添   之後番到酒店原來已經 11 點幾 ~

沖埋涼就執嘢   我哋習慣係執好哂嘢   聽朝沖埋涼   就可以即放埋毛巾睡衣牙刷呢啲入袋   咁就唔駛再花時間再執嘛   搞掂哂都即刻瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言