2018年11月6日星期二

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 6-NOV-2018 )

砂窩雲吞雞煲



鹹魚肉餅煲仔飯



( 6-NOV-2018  TUE )

尋晚起身去咗 2 次廁所   可能飲咗湯啦   但唔飲湯又唔得喎   真係煩死 ~

7 點半唔夠都醒咗   係完全唔想瞓   咁沖涼洗頭番工 lu ~



咁同阿 mi 傾開   佢又瞓得唔好   應該係轉天氣   咁就好喇   事關我呢幾晚都瞓得唔好   如果唔係點會星期六瞓咗 12 個鐘   哈哈 ~

無啦啦塞車   好在今朝早咗 15 分鐘起身咋   感恩感恩 ~

早餐食芝腿治   我掛住睇 Youtube   完全唔知 8 卦叫我落 Order 添   好在最後都無遲到   哈哈 ~

菇場忙呀   所以好快 Lunch Time 了 ~

今日食魚片頭河   食完就去萬寧買平安藥   依家啲藥真係貴到呢   健康就是保你財富   所以真係要好好愛錫身體呀   哈哈 ~

買完之後無啦啦胃酸倒流   痛到我呢   即刻飛番菇場   一坐低就即伏喺枱度休息   勁辛苦呀   好在抖咗 15 分鐘叫好啲   但標完冷汗個人好攰囉 ~



頭先 8 卦都見我行商場   一番嚟見我咁都問我做咩 ?!   我話應該落得太多醋   佢就一定係話我食辣㗎喇   咁我都有食辣   但呢排我成日落醋   真係胃痛多咗   係時候要停 lu ~

到 2 點無啦啦又再痛   好在抖咗 5 分鐘左右無事   但忙到爆炸囉   無得休息了 ~   

唉   平均半個鐘又隱隱作痛一次咁   個人好攰 ~

做到 5 點 40 分都走喇   真係頂唔順   唯有聽朝番來再即刻做埋去啦 ~

今晚本來煮架   但個胃仲係痛   所以要出去食喇 ~

里奧大人 7 點半到   咁食完都番屋企   即開機洗衫   之後沖涼休息 ~

睇多陣電視   11 點都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言