2018年11月11日星期日

短宣 + 赣芸轩 @ 深圳 ( 11-NOV-2018 )

京醬肉絲 (RMB58) - 個醬鹹嘅   肉絲又鹹   真係麻麻哋





藜蕎炒腊肉 (RMB46) - 藜蕎好味喎   就係因為有腊肉   所以叫多個炒飯



野菜炒飯 (RMB38) - 我 "北"  嘅時候係漿住咁   好似糯米飯質地



粒粒飯都充滿油喎   食剩一大半   所以打包番香港   但其實覺得真係好油   但食剩咁多又好似好嘥咁   



( 11-NOV-2018  SUN )

感恩一覺瞓天光呀   7 點 05 分起身無難度   同埋次次都係里奧大人起身梳洗先   佢想我瞓多陣 ~

沖完涼搞掂哂啲嘢   咁我地早咗 15 分鐘去食早餐   諗住早啲到   食完番酒店   但最後都係等齊人才食   哈哈 ~

估唔到早餐好味道呀   食到飽飽夠哂精神 ~

一路食一路傾   原來有位弟兄係里奧大人舊公司個客   世界係咪咁細呀 ?!   哈哈 ~   

9 點去到聚會嘅地方預備   感恩一切順利   我地差唔多 11 點 40 分就走喇   之後去飯店食飯   食完就番香港了 ~

午餐又係好好味呀   一路食一路傾   好快又 12 點幾   係時候坐車番香港喇 ~

大家喺車度一齊分享   勁開心   因為弟兄姊妹講嘢好好笑   幾乎笑唔停咁滯   哈哈 ~            

之後有個 Break   姊妹話榴槤雪條好味   所以我叫里奧大人幫我買   之後弟兄問我食唔食榴槤 ?!   姊妹即話: 頭先佢幫我開支雪條   佢一開就話好香呀 ?!   點會唔食呀 ?!   笑死我   我都完全唔記得我係咁答添 ~

姊妹仲搞笑   話青瓜味薯片好味   好多人買   我話係呀   妳都知呀 ?!   之後佢話因為我等咗妳開包薯片好耐   尋日等到依家 (因為尋日姊妹話食   所以我就買嘛)   哈哈哈哈   笑死我   我話里奧大人唔比我開呀   話驚食到成車都係喎   唔關我事㗎   咁我一陣再開吖 ~

之後上到車   我叫里奧大人即開包青瓜味薯片 Share 食   再開包朱古力同陳皮   估唔到佢哋好鍾意食   哈哈 ~


我之前係買比家姐食㗎   佢話粒粒唔同款   咁我又買包來試下   真係食唔停囉   我兩日食哂呀   咁我覺得好味道    所以買比弟兄姊妹分享



牧師話我哋咁多弟兄姊妹雖然同一教會   但來自唔同牧區   唔同事奉崗位   根本好難會相聚一起   但藉着今次短宣機會   令到我地聚埋一齊   同心合意去服侍   我聽完之後   覺得好感動 ~

咁我今次又同里奧大人一齊去事奉   所以覺得更開心   因為大家可以一齊學習   同埋過程當中可以互相提點   互補不足呢 ~

去到落馬洲就散隊喇   都差唔多 6 點了 ~

里奧大人知我上次想食片皮鴨   所以同我去萬象天地   但去到食店話要等 25 分鐘   我哋唔等喇   始終要搭車番香港   唔想浪費時間 ~

咁里奧大人係咁講唔好意思啦   話帶我嚟到又無得食   我又無失望喎   因為我預咗要等位   但里奧大人堅持要去   因為佢真係真係好想我食到呢   所以我覺得感動多過失望   食唔到咪下次食囉   我食其他都無問題   有得食就得啦   哈哈 ~

想去嘅食店都要等位   咁去到呢間無人等位   咁試下囉   最緊要格局乾淨 ~

但呢間真係麻麻哋好味   哈哈   所以里奧大人更覺唔好意思   我話坐低食下嘢傾下偈   都好舒服喎 ~


又叫里奧大人幫我影張相留念   如果唔係   我唔會記得喺萬象天地食嘢   哈哈



咁里奧大人睇手機 Apps   顯示萬象天地去深圳灣口岸同皇崗口岸差唔多距離   所以里奧大人話去皇崗口岸   因為直通巴士密啲   咁問的士司機又話兩個口岸都差唔多   但去到咁上下   里奧大人已經見到深圳灣口岸呀   但我哋已經轉咗右邊了   咁我地繼續去皇崗口岸啦   坐咗成 60 蚊的士呀   真係第一次喺大陸坐咁貴的士   衰的士司機呃人啦   點會話兩個口岸差唔多喎 ~



里奧大人話呢次教訓   下次一定記得深圳灣口岸落車   笑死我 ~

咁等直通巴上車嘅時候   有人叫里奧大人   原來係佢大學同學   真係乜咁啱呀 ~

開咗車大約 10 分鐘   我先記得開番電話   里奧大人話頭先妳上車都可以開啦   我話驚係漫遊喎   之後里奧大人話過咗香港海關就等於妳已經喺香港啦   妳唔係唔知嘛   已經嚟過幾次喇喎 ?!   我話真係唔知喎   唔係點解成日話到大埔先開電話喎   哈哈哈   堅覺得自己豬兜呀 ~

呢兩日我完全無咩用過手機   連影相都無乜影   因為想專心去事奉 ~

同埋無得上網嘅日子   其實真係好舒服   起碼對眼可以休息 ~

咁我番到香港即 Whatsapp 家姐啦   之後原來我唔記得同佢講我喺大陸過夜呀   咁啱大食搵我唔到就搵家姐   問我去咗邊 ?!   因為想約我同婆婆飲茶   之後家姐話佢都唔知我去咗邊呀   因為完全無覆佢   哈哈   實在太大意喇 ~

番到屋企都 10 點半   即沖涼啦   里奧大人勁驚我開機洗衫   其實我想架   不過佢話唔好   早啲休息好過 ~

我 11 點 15 分對眼 Dup 哂落嚟呀   所以即瞓覺   真係好在無洗衫咋   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言