2018年11月2日星期五

康和車仔麵茶餐廳 @ 官塘 ( 2-NOV-2018 )






( 2-NOV-2018  FRI )

今朝里奧大人起身   我都醒醒哋   所以都唔懶床喇 ~

涼咗好多呀   我啲熱底人話涼就真係涼㗎喇   哈哈 ~

8 點 10 分落車   今朝早咗好多呀   所以去 MOS BURGER 慢慢嘆早餐   8 卦唔去 MOS 食㗎   襯佢唔喺度   我就自己去食呢 ~



菇場唔忙   襯唔忙都抖下 lu   因為之後又會勁忙呢 ~

Lunch Time 同家姐去萬寧買舒適達牙膏   買完都差唔多 1 點   即去買酸辣米線   唔知點解勁想食 ~



買 4 支牙膏就送好多嘢   重到我呢



今次又係食完好攰   味精重呀   唉 ~

仍然 Hea 過   之後阿 A 又番來   但買咗蛋撻比我哋做下午茶   咁又好喎   我咁啱想食甜嘢 ~



放工即番屋企抖下   咁里奧大人今日 2 點喺大陸見客   之後再番大陸 Office   所以差唔多 7 點 45 分左右先到官塘   咁我話出去食喇 ~

今日去萬寧買 4 支牙膏   送咗咁多嘢   因為唔知買滿幾多又送乜咁呢



上次去萬寧買 3 件滿 $188   就送咗呢 3 支洗潔精



食完就番屋企   之後開機洗衫   搞掂哂就沖涼休息 ~

勁呀   真係攰到九彩   10 點 45 分都即上床瞓呀   反而里奧大人仲睇緊 Youtube   佢都覺得我好奇怪   聽日 Off 好少見我咁早瞓喎   哈哈 ~ 

沒有留言:

發佈留言