2018年11月24日星期六

海逸皇宮大酒樓 @ 紅磡 ( 24-NOV-2018 )




















( 24-NOV-2018  SAT )

今朝同家姐食早餐   本來佢唔同我食   後尾又同番我食   最搞笑問我嬲唔嬲 ?!   我話唔食早餐駛咩嬲呀 ?!   堅搞笑 ~





有時我覺得自己煮得幾好味   又會同家姐講   咁我比咗張煎餃子佢睇   佢話好靚呀   問我咩餡 ?!   我話屋企有咩咪煮咩囉   呢個餡係龍蝦   之後好慢先講個 "丸" 字   佢笑到差啲噴咖啡呀   佢正想話我好勁   屋企居然有龍蝦   哈哈 ~

食到 8 點 50 分就走人   開開心心去番工 ~

菇場居然忙   真係次次係咁嘅 ~

放工即同里奧大人食 Lunch 喇   因為今晚早食飯呢 ~





食完即番屋企   今次到我要淘寶喇   依家我都好少買嘢   唔買開就唔想買   但一買開就會大件事   好在依家成日忙   只想喺屋企休息  哈哈 ~

大食今日收 3 點   之前已經約我出嚟飲嘢   不過我話唔喇   想喺屋企休息   同埋今日 7 點起身有啲攰呀   唔係咁想傾偈囉   里奧大人都話估唔到我 Say No   咁我都話之前其實都預咗約大食   但真係要睇下身體狀況先囉 ~

天氣又涼涼哋   真係不知不覺瞓咗呀   里奧大人話我瞓到 Gur Gur 聲添   原來我都瞓咗半個鐘   感恩之後好精神呀   哈哈 ~

5 點出門口   去到紅磡都好早   所以去麥記食杯雪糕   順便等埋家姐同大食 ~



叫咗家姐落車前打比我   咁佢唔駛特登行過嚟   之後佢無啦啦喺我耳邊細細聲叫我   嚇死我呀真係   好在我無大叫咋   上次死 8 卦喺公司入面 Pantry 呢埋嚇我   嚇到我大叫呀   之後到嚇鬼死佢   因為個個望住佢  抵死 ~

今晚婆婆生日飯   話 6 點食   因為另外一個表妹番夜   不過等呀等   都等到 6 點 45 分   咁反而我無所謂   因為 6 點真係太早食   哈哈 ~

咁差唔多 9 點食完啦   到夾錢嘅時候   我細舅母簽卡嘛   之後就比番錢佢   佢搞咗好耐   成日好驚收大舅父錢咁   佢一圍 10 個人呀   好心佢自己主動啲比一圍啦   又要叫個女問幾錢   無厘大方   之後細舅父話如果以 Family 計   我姨 2 個收 $1,000   大舅父 10 個又收 $1,000   堅唔公平囉   之後話計人頭   其實我一早想話計人頭咪得囉 ~

之後家姐講開   原來家姐上年都係比 $1,000 一家   但家姐無收番我咋   我仲以為唔駛比添   咁怪不得大舅父今年收佢 $2,000 覺得多啦   正 Cheap 精 ~

同埋家姐一齊搭巴士   咁家姐落車先   里奧大人即叫我坐上前   知我會繼續望住家姐同佢 Bye Bye   今次里奧大人抵讚喇   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   但睇戲睇到 12 點先瞓   今晚開風扇都覺得凍呀   真係開心   終於唔駛開冷氣了 ~     

沒有留言:

發佈留言