2018年11月17日星期六

丼瀛 @ 佐敦 ( 17-NOV-2018 )

鹽燒鯖花魚雜錦海鮮雙層爆丼 ($98) - 鯖花魚好味道呀   炸物底下係有成碗白飯   所以食到好飽



底層係冷麵同生菜



張枱又細   仲要咁樣擺   所以要快快食碟冷麵



安格斯牛肉壽喜鍋 ($78) - 里奧大人唔係咁鍾意甜甜哋嘅湯底 



我覺得似普通肥牛咁囉



( 17-NOV-2018  SAT )

今朝同家姐食早餐   係我星期六最期待嘅事   同埋鍾意同家姐食嘢係因為佢咩都食   咁如果我食唔哂   又覺得唔好味道嘅嘢   佢又會食埋   除非佢好飽食唔落囉 ~





家姐知我勁鍾意食薄荷嘢   所以特登拎比我食



食到 8 點 45 分走人   開開心心番菇場   哈哈 ~

菇場又嚟星期六忙呀   做哂啲 Urgent 嘢就算喇   因為我要 Load 相   我唔想太多相喺電腦   會拖慢哂囉 ~

放工同里奧大人 & 水姑飲茶   食下傾下   我真係忍唔住串佢   最搞笑里奧大人話之前已經暗串緊佢   我都話啦   對住呢啲人   真係好難唔串佢   自大得嚟又其實充分表演出妳嘅無知   真係好可憐 ~















同里奧大人行陣德福   行到 3 點 15 分都要走喇   里奧大人 4 點要聽講座 ~

我又周圍行陣   番到屋企都 4 點幾   無啦啦個人勁攰   所以都唔熨衫喇   反正我 5 點幾都要出門口 ~

睇 Youtube 睇到 5 點   真係頂唔順瞓咗   好在瞓咗 20 分鐘   咁抖多陣就出發喇 ~

我去接里奧大人   感恩佢 6 點 40 分散會   我唔駛周圍行住等   哈哈 ~

一齊睇下有咩想食   但附近又無喎   所以由油麻地行到佐敦   行咗 40 分鐘   佢話由可以食得   依家變為開始餓了   哈哈 ~

見間日本嘢都唔錯   咁入去啦   但好鬼迫囉   不過服務態度就好好呢 ~

食完去千齊買 Jel   之後再買椰汁同香芋珍珠   呢期幾鍾意飲香芋味道嘅嘢 ~


里奧大人話佢朋友喺茶魚雙館買茶葉   我話完全唔知佢講咩   人哋係叫雙魚茶館呀大佬   



搭小巴番屋企   番到屋企就即沖涼喇 ~

我睇到 11 點幾   其實未睇完   但我好眼瞓要瞓先喇   里奧大人就繼續睇呢 ~

沒有留言:

發佈留言