2018年11月19日星期一

上海一品香菜館 @ 官塘 ( 19-NOV-2018 )

鍋貼 ($30)



什錦炒年糕 ($54)



排骨炒粗 ($52)



( 19-NOV-2018  MON )

今朝 7 點半已經醒咗   但個人都有啲攰添 ~

早餐食腿蛋治烘底   無咩味道   哈哈 ~



一番到菇場   小 A 望住我   之後笑住話我剪短咗頭髮好清新   我話剪咗好耐啦   上次 8 卦同阿花又係咁問我   但我一除咗條絲巾   佢地就好驚訝話我剪短咗頭髮 ?!   可能我啲絲巾又係深色   所以唔覺剪短咗   哈哈 ~

勁忙呀   話咁快就 Lunch Time 了 ~

本來想出去食   但幫 8 卦買飯   所以我都買番嚟食 lu ~



仍然忙   好在忙下停下   因為真係好鬼攰   哈哈 ~

完全諗唔到煮咩   同埋唔想連續 2 餐餃子   隔日食會有番啲新鮮感  哈哈 ~

里奧大人 4 點喺深圳見客   感恩可以去深圳灣口岸坐直通巴番香港 ~

呢排成日頭暈   今晚直頭攰到我呢   咁攰起上嚟煮乜都唔好食   所以我話出去食喇 ~

今次話明同里奧大人食排骨炒粗   但水準真係每況月下   無味道嘅   次次都係靠蘸豆板醬   但好多豆板醬都得個鹹字嘛   唉 ~

食完就番屋企   沖埋涼就開機洗衫   之後休息了 ~

攰到灘喺梳化唔願郁   本來 10 點想瞓   但好驚瞓到半夜就精神囉   所以睇下電視先   差唔多 10 點半先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言