2018年11月28日星期三

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 28-NOV-2018 )

都有唔少馬蹄粒   同埋好香陳皮味



菠蘿咕嚕肉   完全唔脆喎   唉   





( 28-NOV-2018  WED )

尋晚瞓得唔好   起咗 2 次身   最慘係好難先瞓得番囉   唉 ~

喉嚨痛呀真係   仲有咳先煩   不過唔想睇醫生   所以狂食喉糖同飲以羅   點都要過埋今個星期六先睇   因為難得有聚會   我一定要參加呢 ~

買埋郁包就去食早餐   今朝食沙爹牛肉米   唔敢食多士呀   驚熱氣 ~



菇場忙呀   但好攰   要慢慢做   又要同 8 卦 Skype 傾下偈提提神   唔知講開咩   我話佢 "聲衰樣又賤"   打完我都笑出來   原來自己把口真係衰成咁   之後佢話又學到 "金句" 喎   真係唔鬧唔安樂   哈哈 ~

Lunch Time 食麵包   咁都幾好   唔駛落街買嘢食 ~

仍然忙下停下   今晚唔想煮飯呀   個人唔係咁舒服 ~

放工去養和堂買雞骨草比里奧大人   過緊馬路見到船頭   佢同我傾咗陣公司嘢   好在我唔趕住走咋   哈哈 ~

番到屋企真係要抖下喇   喉嚨仍然好鬼痛呀 ~

里奧大人差唔多 7 點幾嚟到   一嚟到有得食了 ~

食完即番屋企   抖陣先沖涼   之後就開機洗衫   呢排天氣潮濕   啲衫要兩日先乾   好在有抽濕機呢個偉大發明   哈哈 ~

里奧大人知我喉嚨唔舒服   話係咪開風扇   所以吹親個喉嚨   我話應該唔關事呀嘛   我又無吖大個口瞓 ~

我 10 點半都自己瞓先喇   里奧大人就繼續睇 Youtube ~ 

沒有留言:

發佈留言