2018年11月14日星期三

蕃茄薯仔粟米排骨通粉 ( 14-NOV-2018 )



( 14-NOV-2018  WED )

尋晚半夜又痛醒   今朝直頭 7 點 25 分起咗身   里奧大人都問乜事咁早起身 ?!   我話手好痛呀   之後佢話今晚番嚟同我按摩下喎 ~

沖埋涼就出門口   瞓得又唔好   個人暈暈哋咁 ~

早餐食芝腿治烘底   明明想叫奶醬多   點知叫錯咗添 ~



菇場 3D   老闆同大粒上哂廠   我就勁 Load 相   難得今日係得閒 ~

Lunch Time 出去買麵包比里奧大人   之後再買酸辣米線番菇場慢慢嘆 ~



仍然繼續 Load 相   但好鬼攰 ~

老闆佢哋居然 4 點半番到公司   真係超級工作狂 ~

放工去街市買餸   其實頭暈唔想煮   但又真係唔想出去食囉 ~

番到屋企都即刻預備喇   里奧大人 7 點 15 分番到來就可以即刻有得食呢 ~


煮少少通粉比里奧大人   但佢就最鍾意咩都話多多多



是日懶餐 - 蕃茄薯仔粟米排骨通粉

蕃茄薯仔粟米排骨通粉 - 5 個大蕃茄 + 1 個薯仔 + 1 條粟米 + $20 排骨   里奧大人話無乜味道呀   同埋排骨又 "鞋"   話我可能落得太多水   但我只係過面咋喎   因為好多材料   唉   最衰我又唔記得落茄膏   又唔記得醃排骨   真係個人唔舒服唔好煮嘢    唔係嘥哂啲心機   不過里奧大人成日話清啲無問題呀   我話如實講話唔好味   我會接受   唔係次次煮到咁就大鑊   我再話呀   下次如果唔好食   你都要扮好食個樣   但口講話唔好食   我會心靈上好過啲啲   哈哈 ~

食到 8 點半先洗碗   無計   頭暈唔快得 ~

本來今晚徑步   但唔敢去囉   激死 ~

沖埋涼就休息喇   成晚去廁所   蕃茄太利尿喇   所以我同里奧大人講話唔瞓住   佢就 11 點幾都瞓先   咁我上 Yutube 睇下嘢啦   話咁快到 12 點   要即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言