2018年11月8日星期四

8 番拉麵 @ 九龍灣 ( 8-NOV-2018 )

極黑醬油豬骨拉麵 + 牛油粟米 + 汽水 ($69) - 我揀咗送芝麻雞翼 (免費)   我初初以為得拉麵一碗   所以就買黃蘿蔔壽司   但原來拉麵係 Set 來嘅 



什菜好味



叉燒拉麵 + 牛油粟米 + 汽水 ($63) - 呢 Set 我就揀 8番餃子 (免費)   但我覺得啲餃子好細隻



呢張黃蘿蔔嘅顏色   比我影到好假   我食咗一半   其實都覺得好飽   但我仲未食主餐喎 





( 8-NOV-2018  THU )

雖然尋晚太夜瞓   但都瞓得唔錯   感恩感恩 ~

早餐食芝腿治烘底   佢哋應該真係轉咗芝士牌子   因為食幾次都鹹嘅   之前食芝腿治係無咩味道架 ~



菇場忙到爆   但所有大粒唔喺度   真係好想 Hea 囉 ~

Lunch Time 出去食   又行一陣先番菇場 ~



仍然忙啦   今晚去九龍灣聽嘢   所以我都做到 5 點 40 分先走人 ~

行住德福等里奧大人   佢 7 點唔夠都到 Food Court   咁我去 Piago 買黃蘿蔔壽司   原價 $23   依家特價 $18   其實我都覺得貴   但真係好想食囉 ~

去到已經見到里奧大人   佢見我買盒壽司都好驚訝   係咁問食唔食得哂   哈哈 ~

食完就去 G2000 拎乾濕褸   之後去聽嘢喇 ~

聚會完畢都即走喇   番到屋企即沖涼 ~

里奧大人 10 點 45 分瞓覺   我都 11 點喇   難得有睡意 ~

沒有留言:

發佈留言