2018年11月18日星期日

韭菜雞肉水餃 + 豆苗 ( 18-NOV-2018 )






( 18-NOV-2018  SUN )

尋晚里奧大人睇戲睇到差唔多 2 點先瞓   咁佢真係好鍾意睇呢   哈哈 ~

今朝 8 點 45 分起身   沖埋涼就去食早餐喇 ~



番完主日學就崇拜   今日聽道又有得着   人生當中   其實最難做到就係寬恕   但其實寬恕先得到真正釋放   我做到 2/3 㗎喇   神大愛釘身十架   我都希望餘下 1/3 可以快快做到呢 ~

當中聽道又令我諗起等候   我成日同里奧大人講   神比我哋嘅係超乎自己所想所求   但真係必須要時間等侯呢 ~

崇拜完畢就去街市買餸   里奧大人就番屋企先 ~

我番到屋企都 2 點   擺好哂啲嘢就去食下午茶   食完行陣就番屋企了 ~





一番到屋企成陣韭菜味   其實真係好難頂   哈哈 ~

抖陣就包水餃   之後執好雪櫃啲嘢   再抹埋醬料罐頭嘅櫃桶   6 點半預備   7 點有得食 ~

其實我都係鍾意厚身嘅餃子皮   不過里奧大人就麻麻哋囉 



是日晚餐 - 韭菜雞肉水餃 + 
豆苗

韭菜雞肉水餃 - 次次整豬肉餡   啲肉 "鞋" 到不得了   所以今次用雞肉   真係無 "鞋" 喎   同埋白肉比較健康啲   等我再覺得自己整得好味道   咁我就包埋比家姐   咁佢工人都可以食呢 ~


豆苗 - 買咗 2 斤   分兩餐食最好   呵呵 ~


洗埋碗就去買枱仔   之後即番屋企喇 ~


我就即刻大清潔廁所   咁沖埋涼就再執衣櫃   搞掂哂都 9 點半   真係要休息喇   哈哈 ~


11 點幾瞓喇   今日滕來滕去有吋啲攰 ~

沒有留言:

發佈留言