2018年11月22日星期四

黑椒豬扒 (外賣) + 五香肉丁炒飯 + 福花 ( 22-NOV-2018 )






 
( 22-NOV-2018  THU )

今朝里奧大人 6 點幾出門口喇   我就繼續瞓   但其實瞓得唔好   會瞓瞓下驚里奧大人唔知醒起身   但其實佢已經出咗門口   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   次次 8 卦話幫我叫   我就好心急講食啲咩   但我今朝都唔餓   應該係叫奶醬多好啲   無咁飽 ~



菇場忙呀   話咁快又 Lunch Time 了 ~

今日食牛腩河   仲要無落辣椒油   真係第一次係咁   但其實依家唔想食咁多辣嘢呢 ~



仍然忙   好在放工前搞掂   放工可以即走 ~

里奧大人今晚好晏先番到屋企   所以我去青林入貨   買定啲急凍食品   再買埋其他   又用咗 $300   依家啲錢好唔襟用   買埋生果就更加用得快呢 ~

番到屋企都 7 點   要抖陣喇   抖半個鐘就出去徑步 ~

今晚徑 20 分鐘咋   好鬼凍呀   我又無着外套   諗住行下會暖啲   不過無囉 ~

里奧大人話 9 點先番到屋企   咁我 8 點 15 分都開始預備喇 ~   

是日晚餐 - 黑椒豬扒 (外賣) + 五香肉丁炒飯 + 福花

黑椒豬扒 (外賣) - 喺青林買㗎   已經醃好咗呢   2 塊都要 $16   堅貴囉   我買個排骨飯都只係 $26   哈哈 ~

五香肉丁炒飯 - 上次執柜桶見有罐五香肉丁   一睇已經過期 3 星期喇   但里奧大人話無問題   咁我 check 個罐身又無凹入去   咁即煮啦 ~   

福花 - 買咗 1 份只係 $5   但灼咗成 15 分鐘都係好鬼硬   好似唔熟咁   所以食咗一半都唔食喇 ~

洗埋碗原來都已經 10 點   再開埋機洗衫先沖涼 ~

沖完涼要即休息   勁攰呀   哈哈 ~

11 點幾都瞓喇   今晚涼咗好多   所以好想瞓覺咁 ~

沒有留言:

發佈留言