2018年11月3日星期六

麺屋武蔵 @ 大埔 ( 3-NOV-2018 )

爆炸男爵沙律 (Fried Potato Salad) - 個沙律醋非常之酸   所以里奧大人都無乜點食   我要食埋啦 



雙色煙雞翼 - 熱辣辣好味呀   不過真係好熱氣同好飽肚   哈哈





赤豚角拉麵 - 唔好味道



蕃茄豚骨湯拉麵 - 里奧大人話唔好味道   無蕃茄味嘅湯底



巨峰葡萄椰果特飲 (+$5 特飲) - 最緊要夠凍



( 3-NOV-2018  SAT )

勁喇   我一覺瞓到 11 點先起身   瞓咗 12 個鐘呀   真係精神飽滿   原來里奧大人 9 點幾醒咗   我都記得佢問我起身未 ?!   但當時我無問幾點   只係話仲想瞓   無諗過一瞓瞓到 11 點 ~

我直頭完全唔記得里奧大人今日 1 點要去拆線   所以即刷牙去食早餐喇 ~



佢話要是我繼續瞓   佢會自己去拆線先   唔想嘈醒我   哈哈   佢呢樣最好   知我好難瞓得咁好   所以一定比我瞓番夠本呢 ~

食完就番屋企沖涼   之後就搭車出發喇 ~

今日兒童價搭地鐵呀   但我哋用唔到啦   因為去嘅地方都係搭巴士方便   哈哈 ~

1 點前去到診所拆線   里奧大人傷口埋得好好呀   感恩感恩 ~

之後搭巴士去探兒生女 BB   去到都差唔多 2 點幾   玩到 3 點半都走人喇 ~


豬腳薑啲醋好酸



打的去大埔市中心巴士站   因為我諗住坐 307 去銅鑼灣買衛生褲   好在里奧大人等巴士嘅時候   睇邊個站落車   我話平時落橋轉彎個站   但我唔知咩名   之後佢話無喎   我先醒起自己記錯 619 號線   咁要是特登去到中環再轉車去銅鑼灣   我又唔想喎   一程車費都要三十   太貴了   同埋中環真係無地方行囉   所以我話喺大埔行咗先   有得買就唔駛再去銅鑼灣呢 ~

行到 4 點幾有啲餓   所以去食下午茶 ~

楊洲炒飯啲份量都好多   好在我話叫 1 個 Set 咋   同埋好在無最低消費呢   



奶茶紅豆冰



食完又周圍行   去到見到優品 360   所以即買 4 盒 Market O 嘅 Real Cheese Chip 比家姐   因為今日特價 $15/盒   我覺得好抵 ~



感恩可以買到衛生褲   之後再周圍行   里奧大人就喺 Log-On 買咗個背囊   特價 $599 (原價 $975)   感覺好抵   哈哈 ~

我 send 比家姐同阿 mi 睇   話今晚食呢盤壽司   但呃唔到佢哋啦   嘩哈哈哈    



行下行下   里奧大人喺 G2000 買咗件乾濕褸   依家特價 $999 (原價 $1,499)   不過無貨   要星期三先去德福拎 ~

佢次次買嘢   我都話買啦   我買呢   佢就次次話屋企好多   我已經有   咁我買嘅嘢又唔係貴   買下嘢比自己開心下都無妨啫 ~

6 點半左右去食嘢   但呢間唔好食   所以食咗好耐   哈哈 ~

食到好鬼飽   真係要行陣囉   咁阿 mi 話隻 Mask 好用   咁我又再去買   之後再行多陣就番屋企喇 ~

喺 Tonymoly 買咗 Mask   今日所有貨品 4 折呀   我買咗 3 Pack Mask 同埋 1 支唇膏 + 1 支 Mascara   勁開心呀 ~

坐坐下車個背脊好痛   勁似胃酸倒流咁款喎   所以叫里奧大人幫我搓下背脊   咁又好啲喎   其實頭先果餐真係勁飽   但因為係我話要食 Set   所以我點都要食埋囉   講真   食到想嘔   定係啲醋太酸呢 ?!



番到屋企即沖涼   再開機洗衫   之後再熨埋 2 機衫   郁下又好似好啲咁 ~

搞掂哂就睇 Youtube   差唔多12 點先瞓   但心口好痛囉   唔知係咪胃酸倒流呢 ~

沒有留言:

發佈留言