2018年11月13日星期二

鳳城水餃 + 雲吞 + 炸魚皮 (外賣) ( 13-NOV-2018 )



 
( 13-NOV-2018  TUE )

尋晚半夜隻手好痛呀   瞓得唔係咁好   次次大清潔完廁所呢   隻手就會痛   可能太大力擦呀 ~

早餐食吞拿魚治烘底   食三文治食到好悶添 ~



菇場唔太忙   咁就好喇   隻手好痛都無咩心機 ~

Lunch Time 出去買麵包比里奧大人   順便買埋 Lunch 番菇場食 ~



3 點無啦啦又忙   好在做 1 個鐘就搞掂 ~

放工去買水餃 + 雲吞 + 炸魚皮   本來今晚諗住去街市買餸   但隻手痛   都買唔到咁多嘢   所以今晚求其食算喇 ~

番到屋企就拖地   搞掂哂抖咗陣就預備晚餐喇 ~

里奧大人 7 點左右番到屋企   可以即開餐 ~

食完都已經 8 點   諗住一齊徑步   但里奧大人話唔徑步喇   要熨 2 機衫   咁我都要做功課   所以都係唔出去了 ~

今晚我拻橙食啦   拻一個都好辛苦   隻手痛嘛   橙皮又厚喎   但我唔鍾意食切嘅橙   唔知點解 ~

咁同里奧大人一齊食啦   佢話好甜呀   我問佢仲食唔食 ?!   佢話食   咁我再拻多個啦唯有   拻咗一陣   我真係痛到要停一停先可以再拻呀 ~

食完就沖涼   睇多陣電視   11 點唔夠都瞓 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言