2018年11月23日星期五

銀咖哩 @ 九龍灣 ( 23-NOV-2018 )




( 23-NOV-2018  FRI )

今朝瞓到 6 點就去廁所   之後好似好精神咁   勁驚囉   好在後尾又瞓得番咋 ~

早咗出門口   咁同 8 卦去翠華食早餐 lu ~



菇場忙呀   仲要樣樣 Urgent ~

Lunch Time 出去行陣   之後再買燒賣燒果番菇場食 ~



仍然忙   所以覺得好快就放工 ~

去德福行陣   再去 MP 買咖啡同餅乾   買完都差唔多 6 點 45 分   里奧大人啱啱落車   咁喺 Delifrance 等   去買嘢食嘅時候   又話用 Coupon 唔可以加特價追加嘢   我話淘大都得喎   不過我無認真睇過係咪德福唔比咁囉   之後我同里奧大人講話走喇   下次去淘大嗰間食算喇 ~

咁 8 點要番到教會   我哋都要快快食喇   頭先已經浪費咗 20 分鐘   唉 ~

去 Piago Food Court 食就最近   同埋最緊要係唔駛等位 ~

8 點唔夠番到教會   又一齊傾下偈   教友喺新加坡買咗鹹蛋炸魚皮同豬肉乾比我哋一齊食   勁開心 ~

依家好鍾意番小組   真係次次都好開心   同埋可以一齊好真心咁分享自己嘅嘢 ~

今晚一齊分享工作上嘅嘢   大家勁有共鳴   我最開心係里奧大人肯主動分享   所以佢真係好信任小組嘅弟兄姊妹   仍都知道神為佢預備   只是學習等候呢個功課   係比較困難   但靠着神必得勝呢 ~

傾到差唔多 10 點 20 分先散會呀   執好哂嘢就即刻番屋企喇   最搞笑係個個叫我快啲走   因為聽日要番工   哈哈 ~

番到屋企原來都已經 11 點   即沖涼喇   但今晚又係興奮狀態   所以成 12 點先瞓呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言