2018年11月26日星期一

鳳城水餃上海麵 + 蠔油芥蘭 ( 26-NOV-2018 )






( 26-NOV-2018  MON )

今朝起身嘅時候喉嚨好痛   仲諗緊尋日係咪食咗包薯圈   之後里奧大人問我尋晚係咪發惡夢 ?!   我話係呀   佢話我大叫咗一聲   拍一拍我之後就無再叫喇 ~

我記得個夢係同媽咪一齊瞓   我瞓出面   但無啦啦有個汽球喺我隔離   仲好大力壓住我   咁我都知有嘢啦   之後唔記得點樣   將個汽球壓扁再掉入膠袋放喺地下   點知個膠袋又喺度郁   嚇到我拉住張被   但就係咁裝囉   之後唔記得點喇 ~

之後再發另一個夢   我同家姐喺大陸嘅   佢未食早餐   咁我就上架車度 "北" 啲芋圓比佢   但無哂細粒   咁我 "北" 大粒嗰啲啦   但係一 Pat 嘢咁   所以我又再睇有係其他芋丸   點知突然間架車開呀   嚇鬼死   但最後又唔記得點囉   其實發咗幾個夢   個個結尾都係好緊張刺激咁 ~

今朝里奧大人 9 點要去到沙田見客   所以我陪佢食早餐啦 ~





食完早餐就番屋企抖陣   里奧大人 8 點唔夠就出門口   我就差唔多 8 點半先出門口呢 ~

菇場忙呀   好在 11 點幾搞掂哂 ~

Lunch Time 出去行陣   之後再去食粥   今日涼涼地食粥就最好   哈哈 ~



喉嚨仍然好痛喎   煩死 ~

8 卦話食朱古力   如果一日一粒都已經覺得好罪惡感   我咪話佢囉   覺得有就唔好食   食就唔好覺得有   之後個死嘢話金句呀   長智識了   咁係吖嘛   食嘢係開心家嘛   做咩要又要食又要驚喎   不過我話我係反面教材   佢話佢知我係勁反添   因為我最鍾意話以毒攻毒   哈哈 ~ 

放工即去買餸   之後番屋企   諗住拖地   但真係有啲唔舒服   唔想做家務都呀 ~

里奧大人 7 點 20 分番到屋企   但佢無打比我   我又無打比佢   所以要等多陣先有得食囉 ~

是日懶餐 - 鳳城水餃上海麵 + 蠔油芥蘭  

鳳城水餃上海麵 - 加埋急凍嘅廣島蠔同蟹捧   真係餸多過麵   哈哈 ~

蠔油芥蘭 - 好耐無食   買咗 $12   留番一半聽晚食 ~

洗埋碗就沖涼   都已經 9 點 lu ~

睇多陣電視   10 點半都即刻瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言