2018年11月7日星期三

臘腸龍蝦丸炒飯 + 臘腸旺菜 + 旺菜木棉魚湯 ( 7-NOV-2018 )








( 7-NOV-2018  WED )

今朝里奧大人一出門   我又瞓唔到   所以起身 lu ~

感恩早咗起身早咗出門口   因為架巴士早咗開呢 ~

早餐食腿蛋治   8 卦一見我食蛋呢   就話乜唔係會好滯咩 ?!   我話間唔中就想食囉 ~



菇場超級勁忙   忙到 11 點半就搞掂   抖陣再要做長命 Report ~

聽見船頭 Book 船   話上網做啲文件仲煩過申請綜援   笑死我哋   不過我都睇住佢問好多嘢   所以應該真係好煩呢 ~

Lunch Time 出去食貢丸米   真係食到無嘢好食   我成日覺得啲
貢丸一陣味   好在呢間無咋   今日無落醋   個胃真係唔痛喎 ~



食完就行大運   之後都番菇場 lu ~

搞掂哂 Report 之後就忙到爆炸   所以話咁快就放工 ~

番到屋企即預備   差唔多 7 點 15 分就可以食飯 lu ~

是日懶餐 - 臘腸龍蝦丸炒飯 + 臘腸旺菜 + 旺菜木棉魚湯

臘腸龍蝦丸炒飯 - 我覺得炒飯有蛋絲係好味啲嘅   所以今次又整   將臘腸龍蝦丸切粒   心機菜嚟㗎   哈哈 ~   

臘腸旺菜 - 食埋上次剩嘅旺菜   加條臘腸放面   無咁單調   不過我覺得賣相非常之老土   無計啦   得 6 片   同埋呢   我覺得好似阿強呀   所以影完即刻撥開去   哈哈 ~

旺菜木棉魚湯 - 本來想就咁滾魚湯   但見旺菜嘅芯好似好甜咁   所以加埋落湯度一齊滾   咁我買咗 3 條木棉魚   每條手掌咁大   又見成條無甩到   所以食埋啲魚肉呀   咁又好喎   唔好嘥嘢   哈哈 ~

大清潔埋廚房就開機洗衫   叫里奧大人幫手熨衫   我就沖涼   之後到佢沖涼   我又熨番衫 ~

今次啲功課好難   我都無從入手   所以放棄 ~

里奧大人 10 點唔夠都瞓   我就睇多陣 Youtube   睇到 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言