2018年11月5日星期一

茄汁蝦碌 + 旺菜 + 豆腐梭羅魚湯 ( 5-NOV-2018 )








( 5-NOV-2018  MON )

呢排瞓到半夜都會醒一醒   但又唔係急醒果隻喎   真係好奇怪囉   咁樣好慘啦   要碌幾碌先可以瞓番   唉 ~

早餐食吞拿魚治烘底   今朝唔太餓   所以食到一半就已經好滯咁 ~



菇場唔太忙   但要做長命 Report ~

Lunch Time 出去食水餃米   之後就去買嘢   買完即番菇場   原來已經 1 點半 ~



仍然做長命 Report   諗住一心一意做啦   但又有其他急嘢喎 ~

呢張絨毛被仔真係救我一命   因為我唔記得帶外套 



放工即去買餸   今晚要搵梭羅魚   行咗好多魚檔都無   最後行去另一邊先有   不過行咁多魚檔真係好難頂   今晚仲要好似特別臭咁   我都忍唔住用絲巾掩住個鼻來行   平時唔會咁㗎 ~

買完即番屋企預備喇   下次都係如果去買餸嘅話   果餐就咁蒸嘢就算   咁樣就可以無咁辛苦   同埋可以快啲開餐   因為今晚 7 點 45 分先搞掂呀 ~

是日晚餐 - 茄汁蝦碌 + 旺菜 + 豆腐梭羅魚湯

茄汁蝦碌 - 好想食呢個餸   所以即煮   買咗 $40 海蝦   感恩今次啲蝦都彈牙   因為我洗蝦嘅時候   覺得好似腍 Pat Pat 咁嘛   里奧大人好鍾意呢個餸   但就唔鍾意剝殼   我會咬啲蝦殼出來   完全唔駛經過雙手囉   呵呵 ~

旺菜 - $10 有 2 個   超級勁抵 ~

豆腐梭羅魚湯 - 尋晚問阿 mi 煲過梭羅魚未 ?!   佢話好簡單   將啲魚洗兩洗就搞掂   唔駛洗內臟   我其實從未見過梭羅魚   原來係咁細條   我買咗 $20   因為我驚好腥   所以買少少試下   估唔到又 OK 喎   好過買紅衫魚   因為唔駛洗   哈哈 ~



我次次煎炒完嘢就會洗哂 2 個爐頭   里奧大人見到就好驚訝   話咁大陣象㗎 ?!   我話唔係廚房點會咁乾淨喎 (自我感覺非常良好) ~

洗完碗就拖地   之後大清潔廁所   沖埋涼就休息喇   今晚真係無停過   不過咁都好   代表我有精神力氣做嘢嘛 ~

問里奧大人想食咩粥   我試下煮   頂佢   話食柴魚花生粥   我話呢樣要諗諗   之後佢話唔好再問佢嘛   絕對係假民主   咁又係   次次問佢想食咩   佢講完之後實會話唔煮住   咁問來做咩   哈哈 ~

我覺得皮蛋瘦肉粥都難啦   試過煲一次   杰到連自己都唔想食   依家仲要柴魚 + 花生   又要特登去買 1 包咁   不過遲啲都會試下嘅   最緊要買油炸鬼   啲粥唔好食都可以塞住佢把口嘛   哈哈 ~


頭先執零食櫃  呢包喺泰國買嘅零食已經過期一星期   咁要食埋佢喇



酸酸辣辣咁㗎   超級好味道   下次再去一定要入貨  



里奧大人 10 點半都瞓   我就差唔多 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言