2018年11月25日星期日

皇后餃子 @ 官塘 ( 25-NOV-2018 )

糯米飯



鮮肉泡菜餃



隻隻都脹卜卜



炒麵



( 25-NOV-2018  SUN )

今朝里奧大人鬧鐘響   但佢居然唔知   仲瞓到 Gur Gur 聲   咁我起身啦   感恩我都一覺瞓到 8 點半   可以早啲起身沖涼   之後我沖完涼佢先醒   因為另一個鬧鐘響 ~

我叫佢快啲轉番鬧鐘鈴聲   唔好要啲咁柔和嘅前奏聲   唔係我平日又聽唔到   到我鬧鐘響   佢一定遲大到啦 ~

搞掂哂就出發去食早餐   之後番學喇 ~





崇拜完之後就開會   咁見仲有 45 分先開會   所以諗住同 Ivy 一齊食啲嘢   點知我哋又同另一 Pair 教友傾偈   又傾咗半個鐘   咁唔去食嘢 lu ~

開完會都 2 點半   同里奧大人去食下午茶   之後去舖頭拎嘢 ~





今日落足全日雨   凍咗好多呢   所以打的番屋企 ~

抹埋嘢就休息   本來想瞓陣   但原來都 5 點喇   所以都唔瞓 lu ~

6 點幾出去食嘢   行陣就番屋企了 ~

里奧大人就熨衫   咁我都沖涼休息喇 ~


家姐依家養緊 2 隻等人領養嘅狗仔   養 3 個星期咋   呢 2 隻好細隻㗎咋   好鬼得意





11 點幾都瞓   依家天氣涼咗好多   應該唔駛再開冷氣喇啩 ~

沒有留言:

發佈留言