2018年11月20日星期二

韭菜雞肉水餃 + 辣菜甫豆苗 + 炸魚皮 (外賣) ( 20-NOV-2018 )








( 20-NOV-2018  TUE )

今朝 7 點半唔夠都起身喇   其實有啲攰   不過又唔想懶床到 7 點 45 分先起身 ~

早餐食吞拿魚治烘底   勁想食吉列魚柳架   可惜又食唔落 ~



菇場忙呀   但個人好攰   要慢慢做 ~

Lunch Time 出去買酸辣米線   已經叫少米線   但份量都好多   咁係咪下次要叫 1/3 碗米線呢 ?!



忙下停下   里奧大人 3 點喺九龍灣見客   咁今晚應該早番屋企過我了 ~

放工去買炸魚皮   順便去養和堂買雞骨草   今次買現金劵   $500 只需比 $ 350   好在上次阿 mi 講開咋   咁我依家又買到筍嘢   咁 1 支原價要 $28 㗎   咁 7 折買就平好多啦   少數怕長計嘛   嘻嘻 ~

買完即番屋企   里奧大人已經熨緊衫   乖喇 ~

水餃山呀   我已經每隻落咗好多粟粉   諗住唔會痴埋一堆   點知都係黐住



是日懶餐 - 韭菜雞肉水餃 + 辣菜甫豆苗 + 炸魚皮 (外賣)

韭菜雞肉水餃 - 今晚清埋佢喇   但原來剩咗好多 ~

辣菜甫豆苗 - 加幾粒辣菜甫當新嘢   上次喺荃灣買咗 1 盒   有排食了 ~

炸魚皮 (外賣) - 完全無食過   里奧大人話有啲唔舒服   所以唔敢食   我又太飽食唔落   之得唔買啦   唉 ~

洗埋碗都係 8 點   所以今晚一定要去徑步   里奧大人就沖涼休息 ~

徑咗半個鐘   再抹下嘢就沖涼喇 ~

里奧大人 9 點幾都瞓覺   我就 10 點半都瞓喇   呢排頭暈暈   真係要早啲瞓養血喇   哈
哈 ~

沒有留言:

發佈留言