2021年3月10日星期三

水餃雲吞拚蝦滑 & 炸魚皮 (外賣) + 唐生菜拚脆肉瓜 ( 10-MAR-2021 )

今晚水餃三食   勁呀呢   哈哈哈哈


( 10-MAR-2021  WED )

感恩尋晚瞓得好好   今日終於精神番哂喇 ~

今日穩陣啲   早餐食奶醬多 ~


菇場勁忙   要快快手搞掂 ~

Lunch Time 出去行陣   再買牛腩河番菇場慢慢食 ~


仍然忙呀   好在 3 點左右搞掂 ~

去街市買水餃同瓜菜   今次最主要係幫家姐買無激素雞柳同雞翼   所以我終於了咗心事喇   哈哈 ~

番到屋企放低哂所有嘢   抖一陣就預備晚餐 ~

里奧大人 6 點半放工   我都要預備喇 ~

是日懶餐 - 水餃雲吞拚蝦滑 & 炸魚皮 (外賣) + 唐生菜拚脆肉瓜

水餃雲吞拚蝦滑 & 炸魚皮 (外賣) - 咁樣都要 $64   不過其實都係算平㗎喇   出去食水餃雲吞仲貴呢 ~

唐生菜拚脆肉瓜 - 1 棵唐生菜 + 1 條脆肉瓜   咁樣食都唔錯喎   好似多樣選擇咁 ~ 

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇 ~

我同里奧大人講話咁快星期三   時間過得好快呀   因為我覺得大清潔完無耐   咁快星期日又要大清潔呀   哈哈 ~

無啦啦背脊痛   叫里奧大人幫我拍下   會舒緩好多㗎 ~

今晚天氣涼涼哋   好似好快眼瞓咁   所以 11 點都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言