2021年3月15日星期一

蕃茄洋蔥豬扒 + 節瓜拚脆肉瓜 ( 15-MAR-2021 )




( 15-MAR-2021  MON )

尋晚去咗廁所   感恩都好快瞓得番   但今朝起身有啲難度   哈哈哈哈 ~

早餐食奶醬多   無咩胃口咁 ~


菇場忙咗陣   但好攰咁呀 ~

Lunch Time 都唔想出去行   差唔多 12 點幾先食 Flakes + 乳酪   阿爽依家見我飲乳酪   佢又好留意   不過佢又唔食㗎喎 ~

唔忙呀   但好眼瞓咁   唔通頭先無出去行 ?!

終於放工   即搭車番屋企喇 ~

是日晚餐 - 蕃茄洋蔥豬扒 + 節瓜拚脆肉瓜

蕃茄洋蔥豬扒 - 好耐無煮呢個餸喇   材料係 2 塊豬扒 + 3 個蕃茄 + 1 個紫洋蔥   煮埋出嚟真係配菜多過主菜   哈哈   今次好懶   無煎香豬扒   就咁放入焗爐   之後再調汁   落鑊再煮多陣就算喇 ~

節瓜拚脆肉瓜 - 激死我   上星期買咗 3 個節瓜   諗住可以留得耐啲   點知今日都壞咗兩個   咁好彩仲有脆肉瓜咋   咁每樣一條蒸埋去食算喇 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 lu   本身里奧大人話徑步   但我話好攰唔去喇 ~

感恩背脊已經唔痛   其實之前牙痛咁   仲以為蛀牙   但依家又係完全唔痛   我估骨火盛呀 ~

里奧大人話之前佢都試過背脊痛   講講下又係喎   但佢之後瞓番夠本   個背脊完全唔痛喇 ~

今晚睇 Youtube 睇到 10 點半都瞓   都算係早   但如果聽日要番工   其實我覺得 10 點半瞓係最好呢   可以瞓夠 9 個鐘嘛 ~

沒有留言:

發佈留言